اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
در قالب word و در 33 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی :
مقدمه
توصیف اولیه و بیان مساله
گردآوری شواهد 1 :
تعاریف و مفاهیم:
فرصت:فُرصة. نوبت. (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا)
تعریف یادگیری
عوامل مؤثر بر یادگیری
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس :
ضرورت تحول درروشهای تدریس
اهداف تحول درروشهای تدریس
رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس
ابزارهای اطلاعاتی:
بیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل:
ارائه راه حل های موقت:
گردآوری شواهد ۲
پیشنهادات
منابع ومأخذ
چکیده
يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري را به پيش ببرند، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است. در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند. تنوع پايه هاي تحصيلي، کوچک بودن محيط کلاس، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643