اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

(0)
(0)

اقدام پژوهی

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
رنگ و مدل کالا
اقدام پژوهی
تعداد
+
_
عدد
15,000 تومان
موجود

توضیحات

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

در قالب word و در 33 اسلاید و قابل ویرایش

 


فهرست مطالب
چکیده 
واژگان کلیدی : 
مقدمه 
توصیف اولیه و بیان مساله 
گردآوری شواهد 1 : 
تعاریف و مفاهیم: 
فرصت:فُرصة. نوبت. (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا) 
تعریف یادگیری 
عوامل مؤثر بر یادگیری 
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس : 
ضرورت تحول درروشهای تدریس 
اهداف تحول درروشهای تدریس 
رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس 
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس 
ابزارهای اطلاعاتی: 
بیشینه تحقیق 
تجزیه و تحلیل: 
ارائه راه حل های موقت: 
گردآوری شواهد ۲ 
پیشنهادات 
منابع ومأخذ 

 


چکیده
يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري را به پيش ببرند، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است. در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند. تنوع پايه هاي تحصيلي، کوچک بودن محيط کلاس، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643