پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی استراتژیک بارویکرد تدوین مولفان دکترامینی دکتر فروزنده دکترخباز ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی استراتژیک بارویکرد تدوین مولفان دکترامینی دکتر فروزنده دکترخباز

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی استراتژیک بارویکرد تدوین مولفان دکترامینی دکتر فروزنده دکترخباز
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
16,900 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی استراتژیک بارویکرد تدوین مولفان دکترامینی دکتر فروزنده دکترخباز

در قالب ppt و در 170 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

مقدمه ای بر مدیریت استراتژیک

مفهوم مدیریت استراتژیک

تعامل بخش‌‌‌‌های سه گانه مدیریت استراتژی

تدوین استراتژی

اجرای استراتژی

ارزیابی استراتژی

الگوی مدیریت استراتژیک

تدوین استراتژی

چارچوب جامع تدوین استراتژی

فرایند انتخاب استراتژی

تعیین ماموریت و تهیه بیانیه ماموریت سازمان

مشخصات ماموریت

ویژگی‌‌‌‌های بیانیه ماموریت

تهیه بیانیه ماموریت

بیانیه ماموریت شرکت فراپیوند

عناصر محیط عمومی

عناصر محیط تخصصی

اجزای محیط خارجی شرکت (شامل محیط عمومی و تخصصی)

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

کاربرگ‌‌‌‌های بررسی عوامل خارجی

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

تجزيه و تحليل داخلي و خارجي

ماتریس چهار خانه ای داخلی و خارجی شرکت فراپیوند

تجزيه و تحليل سوات

شناسايي استراتژي هاي ممکن

ماتریس SPACE

تصمیم گیری : ماتریس برنامه ریزی استراتژِک کمی (QSPM )شرکت فراپیوند

مرحله تصمیم گیری

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

جذاب ترین استراتژی

تصمیم گیری : ماتریس برنامه ریزی استراتژِک کمی (QSPM )شرکت فراپیوند

سطوح مدیریت استراتژیک

سطوح مدیریت استراتژیک

سطح کل سازمان

سطح بخشی

سطح وظیفه ای

استراتژی‌‌‌‌های سطح سازمان

استراتژی‌‌‌‌های سطح کسب و کار

استراتژی‌‌‌‌های سطح وظیفه

مقایسه انواع استراتژیها

استراتژی سطح کل سازمان / شرکت

استراتژی هدایتی

استراتژی‌‌‌‌های رشد

استراتژی ثبات

استراتژی‌‌‌‌های کاهش

استراتژی‌‌‌‌های پرتفولیو

استراتژی‌‌‌‌های سرپرستی

مراحل اصلی طراحی استراتژی سرپرستی

استراتژی‌‌‌‌های سطح کسب و کار

استراتژی‌‌‌‌های توسعه

ائتلاف استراتژیک

کنسرسیوم خدمات متقابل

شرکت مختلط یا سرمایه گذاری مشترک

اعطای مجوز ساخت یا فروش

مشارکت زنجیره ارزش

استراتژي هاي سطح وظيفه اي

استراتژي هاي تحقيق و توسعه

استراتژی تحقیق و توسعه و مزیت رقابتی

استراتژي هاي مديريت منابع انساني

استراتژيهاي سيستم هاي اطلاعاتي

نمونه موردی تدوین استراتژی

 

 

مفهوم مدیریت استراتژیک
مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین, اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می‌سازد به مقاصد خود دست یابد. مدیریت استراتژیک شامل سه بخش اصلی تدوین, اجرا و ارزیابی استراتژی است.

تدوین استراتژی
در این مرحله ماموریت سازمان / شرکت تعیین شده, عوامل خارجی و داخلی بررسی می‌شوند تا فرصت ها, تهدیدها, قوت ها و ضعف ها مشخص شوند و بر اساس آنها اهداف و استراتـژی‌‌‌‌های مختلف سازمان در سطوح مختلف تعیین شوند.دراین قسمت ما بدنبال اثربخشی هستیم.


ارزیابی استراتژی
در این مرحله تغییرات احتمالی عوامل تاثیر گذار داخلی و خارجی و اثرات احتمالی آنها بر ماموریت, اهداف و استراتژی ها و راه کار‌‌‌‌های اجرایی بررسی می‌شود. هم چنین نحوه انجام هر کدام از مراحل تدوین و اجرای استراتژی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت نتایج به دست آمده و نحوه دستیابی به آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا انحرافات احتمالی شناسایی شده و در جهت رفع آنها اقدام شود.دراینجا ما بدنبال بهره وری هستیم.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643