پاورپوینت راهکارهای مردمی مقابله با جنگ اقتصادی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت راهکارهای مردمی مقابله با جنگ اقتصادی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت راهکارهای مردمی مقابله با جنگ اقتصادی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
15,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت راهکارهای مردمی مقابله با جنگ اقتصادی

در قالب ppt و در 8 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

قسمتی از متن فایل::

 

مقدمه
هرچند در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یکی از حوزه های مقابله استکبار با انقلاب اسلامی حوزه اقتصادی بوده است. اما در طول سال های اخیر تمرکز اصلی دشمنان بر روی مسأله اقتصاد بوده است و به فرموده مقام معظم رهبری امروز دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما شروع کرده اند. هر چند در طول سال های اخیر در این خصوص از سوی شخصیت ها و نهاد های مختلف صحبت زیاد به میان آمده است اما کمتر به راهکارهای مقابله با این جنگ پرداخته شده است. برخی از راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی بر عهده نهادهای دولتی و مسئولین است اما در اینجا صحبت از نقش مردم در این مبارزه است. لذا در این پژوهش ما به دنبال بیان راهکارهای مردمی مقابله با جنگ اقتصادی هستیم.

 

1- جلوگیری از ایجاد دوقطبی های دروغین
دشمنان داخلی و خارجی تلاش دارند تا با ایجاد دو قطبی های دروغین مردم و مسئولین را دچار اشتباه محاسباتی کنند تا آنها رفتار مورد انتظار دشمن را از خود نشان دهند.
همانطور که در سال 92 با ایجاد دوقطبی (هسته ای و معیشت) و یا (جنگ و صلح)، اغلب مردم و مسئولین را متقاعد کردند که دردسر انرژی هسته ای از منفعت آن بیشتر است. و برای حل مشکلات کشور، چاره ای جز مذاکره با آمریکا و صرف نظر از بخشی از منافع هسته ای خود نداریم.
امروز هم هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی این است که مردم و مسئولین را بر سر دوراهی (موشک یا معیشت)، (حمایت از جبهه مقاومت یا معیشت) و... قرار دهند تا مردم و حکومت جمهوری اسلامی را وادار به تغییر رفتار نمایند.
راهکار: تبیین این موضوع برای مردم که اکثر مشکلات معیشتی ناشی از ضعف در مدیریت هاست و ربطی به مسائل بیرونی ندارد. و آن بخشی هم که متأثر از مسائل خارجی و تحریم هاست با مذاکره و عقب نشینی حل نمی‌شود(تجربه برجام) بلکه با استقامت حل می‌شود.

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643