پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر مبحث ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر مبحث ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر مبحث ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
24,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر مبحث ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

در قالب ppt, در 62 اسلاید و قابل ویرایش است

 

 

فهرست مطالب
ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
فعالیت‌‌‌‌های اقتصادی در اقتصاد جهانی
دسترسی به مصرف کنندگان از طریق World Wide Web
بازاریابی چیست؟ مفاهیم اساسی
بازار
مدیریت بازاریابی
جهت یابی شرکت به طرف بازار
مفهوم تولید
مفہوم کالا
مفهوم فروشندگی / مفهوم فروش
مفهوم بازاریابی
مفهوم بازاریابی اجتماعی
پذیرش سریع مدیریت بازاریابی
پنج مرحله آموزش کند بازاریابی در بانک
خلاصه

 

 

 

 

شکاف درآمد
در خلال یکی دو دهه گذشته قسمت بزرگی از جهان فقیرتر شده است هر چند ممکن است در این میان دستمزدها افزایش یافته باشد اما قدرت خرید پول به خصوص برای کارگرانی که مهارت چندانی ندارند کاهش یافته است در ایالات متحده آمریکا بسیاری از خانوادهها برای حفظ قدرت خرید خود ناچار شدهاند زنان را به جرگه نیروی کار وارد سازند. بسیاری از کارگران نیز در پی کاهش تعداد کارگران به منظور کاستن از هزینه ها توسط تولیدکنندگان شغل خود را از دست دادهاند کارگران صنایع کامپیوتر فولاد خودرو و منسوجات و بسیاری از صنایع دیگر تا درصدی از تعداد قبلی کاهش یافته اند. علاوه بر این اقتصاد چندین کشور از کشور‌‌‌‌های در حال توسعه در افریقا آمریکای جنوبی و مناطق دیگر در حال رکود باقی مانده است. فاصله طبقاتی بین کشور‌‌‌‌های غنی و فقیر در حال افزایش است بسیاری از کشور‌‌‌‌های فقیر برای بازشدن بازار کشور‌‌‌‌های غنی آنان را تحت فشار قرار داده اند اما کشور‌‌‌‌های غنی نیز برای حمایت از صنایع و اشتغال خود همچنان سیاست نرخ تعرفه و سهمیه بندی کالا‌‌‌‌های وارداتی را پی می‌جویند

برای کاستن از این فاصله درآمدی دو راه حل وجود دارد؛ راه حل اول تجارت متقابل است که در چارچوب آن کشور‌‌‌‌های فقیر برای کالاها و خدمات خریداری ،شده به جای پول کالا تحویل میدهند. در سال ۱۹۷۲ روش تجارت متقابل فقط در ۱۵ کشور مورد استفاده قرار گرفت در حالی که این رقم تا سال ۱۹۹۳ به ۱۰۸ کشور افزایش یافت برای مثال شرکت گالو عصاره انگور تولیدی خود را با صندلی ،هواپیما اجاره اتاق در هتل و شیشه نوشابه معامله می.کند شرکت پپسی کولا در قبال تحویل عصاره نوشابه کالاهایی همچون دانه کنجد یا الیاف کنف مخصوص طناب را به عنوان پول قبول می.کند جنرال موتورز هم به ازای قیمت فروش اتومبیل‌‌‌‌های خود توت فرنگی تحویل میگیرد علی رغم این که معاملاتی که در قالب تجارت متقابل انجام شده به اندازه معاملات پولی نیست؛ لکن این امکان را در اختیار بعضی از مصرف کنندگان شرکتها و کشورهایی که فاقد ارز معتبر هستند قرار میدهد تا قسمتی از کالا‌‌‌‌های مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

 

 

تصاویر اسلاید‌‌‌‌های پاورپوینت

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643