پاورپوینت فصل اول 1 ( تاریخچه تئوری های مالی) کتاب تئوری های مالی دکتر فرشاد هیبتی وسید رضا موسوی جلد اول ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل اول 1 ( تاریخچه تئوری های مالی) کتاب تئوری های مالی دکتر فرشاد هیبتی وسید رضا موسوی جلد اول

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل اول 1 ( تاریخچه تئوری های مالی) کتاب تئوری های مالی دکتر فرشاد هیبتی وسید رضا موسوی جلد اول
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل اول 1 ( تاریخچه تئوری های مالی) کتاب تئوری های مالی دکتر فرشاد هیبتی وسید رضا موسوی جلد اول

در قالب pptx و در 37 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

مقدمه:
نقش سرمایه در مدیریت مالی به عنوان یک حوزه مطالعاتی:
تعریف مدیریت مالی:
رابطه علم اقتصاد و مدیریت مالی:
اهداف واحدهای انتفاعی:
محدودیت های مفهوم بیشینه سازی سود:
بیشینه سازی ثروت در مقابل بیشینه سازی سود:
ابعاد بیشینه سازی ثروت سهامداران :
محدودیت های بیشینه سازی ثروت سهامداران:
بیشینه سازی مطلوبیت:
بیشینه سازی ثروت از منظر اقتصاد کلان:
بیشینه سازی ثروت و تضاد منافع مدیران:
چرا به تئوری نیازمندیم؟
تئوری های اثباتی و هنجاری:
تاریخچه تئوری های مالی:
مدیریت مالی قبل از سال های 1930: ادغام های تجاری
رکود و رونق مجدد سال های 1930 و 1940
مدیریت مالی بعد از سال های 1950:
جیمز توبین :
ميلروموديلياني
ويليام شارپ:
فاما ومفروضات بازارکارا
مدل قيمت گذاري اختيارات:
انتقادات به دانش مدیریت مالی مدرن
مطالعات سانجوي باسو
تالر،کانمن وتورسکي پيشگامان مالي رفتاري
تئورى نمايندگى
مهمترين تصميمات مديريت مالي
تعيين اندازه ونرخ رشد شرکت
تعيين ترکيب بهينه دارايى ها
تعيين ترکيب بدهى هاو حقوق صاحبان سهام
اثرات استفاده ازبدهي درساختارمالي
ساختارمالى بيشينه سازثروت
سياستهاى ساختارمالى
سياست تقسيم سود

 

 

 

فاما ومفروضات بازارکارا
کندال، فاما، جنسن و ساموئلسون معروف ترين محققين حوزه بازار کارا بوده اند. با اين حال، فاما با جمع بندي مطالعات ســايرين، ابعاد و سطوح بازارکارا را مطرح کرد.
وي کارايي بازار را در سه سطح مطرح کرد:
-بازار کاراي ضعيف. دراين بازار روند تاريخى قيمت سهام از يکديگر مستقل اند و بااطلاعات تاريخي نميتوان قيمت آينده سهم را پيش بيني کرد.
-بازارکاراي نيمه قوي. دراين بازارقيمتها منعکس کننده اطلاعات تاريخي و موجودسهام است و بنابراين با اطلاعات منتشر شده موجودهم نميتوان قيمت سهم را پيش بيني کرد.
-بازارکاراي قوي. دراين بازارقيمتها منعکس کننده نتايج تحليل تحليل گران بازار از
اطلاعات تاريخي،منتشرشده موجودوحتي اطلاعات محرمانه شرکت است وسرمايه گذاران
باداشتن اطلاعات محرمانه هم نميتوانند قيمتها را پيش بيني کنند.

 


مدل قيمت گذاري اختيارات:
ايده اصلي اين مدل آنســت که ميتوان پرتفويي تشــکيل دادکه ازنظر وضعيت تسويه مشابه اوراق اختيار باشد و بدين ترتيب قيمت اوراق اختياربرابر هزينه تشکیل اين پرتفوي خواهد بود. فرض اساسي اين تئورى هنجارى که موجب انقلاب دربازارهاي مالي دنيا شد آنست که توزيع جريان نقدي دارايي پايه ثابت باشد و هر سهم شرکت اختيار خريدي است بر کل ارزش شرکت با سررسيدي برابر بدهيهاي آن شرکت، و بدين ترتيب توانستند قيمت اختيارات رامحاسبه نمايند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643