پاورپوینت فصل اول 1 ( مفاهیم اولیه کسب و کار) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل اول 1 ( مفاهیم اولیه کسب و کار) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل اول 1  ( مفاهیم اولیه کسب و کار) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
25,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل اول 1 ( مفاهیم اولیه کسب و کار) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی

در قالب pptx و در 20 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

تعریف کسب و کار .
ویژگیهای کسب و کار
اهداف کسب و کار
مشکلات اهداف کسب و کار
انواع کسب و کار

 

 

 

تعریف کسب و کار
در واژه نامه اکسفورد کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است. در واژه نامه لانگ من کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود گفته میشود به زبان ساده کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام شامل فعالیتهایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد. بر طبق نظر ارویک و هانت کسب و کار عبارت است از هر نوع کسب کاری که در آن خدمات یا کارهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آن را دارند، تولید، توزیع و عرضه می‌شود. پترسن و پلومن بر این باورند که هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد کسب و کار نیست بلکه کسب و کار هر نوع تبادل تکراری و تجدید شونده خرید و فروش است. پروفسور اون کسب و کار را یک نوع کاسبی می‌داند که طی آن کالاها یا خدمات برای فروش در بازار تولید و توزیع می‌شوند. کسب و کار را میتوان نوعی معماری برای محصول خدمت و جریان اطلاعات دانست که در برگیرنده توصیفی از عاملان مختلف کسب و کار نقش آنها مزایای بالقوه هر یک از این عاملین و منابع درآمدی آنها است کسب و کار به زبان ساده یک نوع کاسبی است که با ارائه کالاها یا خدمات و با فروش در بازار توزیع میشوند یا به عبارتی دیگر، فعالیت هایی که در تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش به منظور کسب سود باشد را کسب و کار گویند. کسب و کار یک رویکرد برای درآمدزایی با میزان هزینه معقول و خلق با کسب ارزش است.

        صدها ویژگی شخصیتی برای افرادی که صاحب کسب و کارهای موفق هستند وجود دارد.
دورنمای روشنی از کسب و کارتان داشته باشید اولین قدم برای ایجاد یک کسب و کار موفق داشتن چشم اندازی روشن از آینده است. برای مثال باید بدانید تا چند سال آینده میخواهید خود را در چه جایگاهی ببینید؟ چه هدفی برای خود و مشتریانتان دارید؟
برای کسب و کار خود برنامه داشته باشید گام بعدی داشتن یک برنامه منسجم و دقیق است که مسیر    رسیدن به موفقیت را برایتان ترسیم کند. در این برنامه کاری باید جزئیات مربوط به پرسنل و کارکنان امور مالی، عملیات بازاریابی و.... را برای خود مشخص کنید.   

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643