پاورپوینت فصل بیستم یکم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوشته دکتر علی سیف
در قالب ppt و در 35 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
هدفهای یادگیری
چگونگی انجام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
روایی
دسته بندی انواع ارزشیابی های پیشرفت تحصیلی
دسته بندی ارزشیابی های پیشرفت تحصیلی با توجه به ملاک مورد استفاده
ارزشیابی وابسته به ملاک
ارزشیابی وابسته به هنجار
ارزشیابی تکوینی
ارزشیابی تشخیصی
ارزشیابی تراکمی
استفاده از کامپیوتر در نمره گذاری
ارتباط
رشد
از شما انتظار میرود که پس از مطالعه و یادگیری محتوای این فصل بتوانید:
1.چگونگی انجام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را توضیح دهید.
۲. ویژگی های روایی وپایایی وسایل سنجش یادگیری را تعریف کنید.
۳. توضیح دهید برای کسب اطمینان از اینکه آزمون یا وسیله سنجش شما دارای روایی محتوایی است چه اقداماتی باید انجام گیرد.
۴. دسته بندی ارزشیابی های پیشرفت تحصیلی را با توجه به ملاک، زمان، و هدف توضیح دهید.
۵. تفاوت بین ارزشیابی وابسته به ملاک و ارزشیابی وابسته به هنجار را توضیح دهید.
۶. انواع ارزشیابی های مورد استفاده معلم در طول یک ترم تحصیلی را با هم مقایسه کنید.
۷. نمره گذاری را تعریف کنید و هدف های مختلف نمره گذاری را توضیح دهید.
۸. چگونگی استفاده از تکنولوژی رایانه ای را در سنجش و ارزشیابی توضیح دهید.
۹. دیدگاه های موافق و مخالف نمره و نمره گذاری را شرح دهید.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643