پاورپوینت فصل دهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث گروه های مرجع و تاثیرات خانواده ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل دهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث گروه های مرجع و تاثیرات خانواده

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل دهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث گروه های مرجع و تاثیرات خانواده
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
28,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل دهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث گروه های مرجع و تاثیرات خانواده

در قالب ppt و در 56 اسلاید و قابل ویرایش

 

فهرست مطالب
گروه چیست؟
درک قدرت گروههای مرجع
دیدگاه جامع تر به گروههای مرجع
عواملی که تأثیر گروههای مرجع را تعدیل میکـ
اطلاعات و تجربه
اعتبار، جذابیت و قدرت گروه مرجع
شهرت محصول
گروههای مرجع و همرنگی مصرف کننده
برخی از گروههای مرجع مرتبط با مصرف کننده
گروه های دوستی
گروه های خرید
گروه های کاری
گروه ها یا اجتماعات مجازی
اجتماعات مرتبط با نام و نشان تجاری
گروه های اقدام مصرف کننده
جاذبه افراد سرشناس و سایر گروههای مرجع
افراد سرشناس
افراد خبره
فرد عادی
مدیر و کارمند در نقش سخنگو
شخصیت های تجاری یا سخنگو
سایر جاذبه های گروه مرجع
خانواده، مفهومی سیال
تغییر الگوی مخارج خانواده
اجتماعی شدن اعضای خانواده
اجتماعی شدن کودکان در زمینه مصرف
اجتماعی شدن مصرف کننده بزرگسال
اجتماعی شدن بین نسلی
سایر کارکردهای خانواده
رفاه اقتصادی
حمایت عاطفی
سبکهای زندگی مناسب خانواده
تصمیم گیری در خانواده و نقشهای مرتبط با مصرف
نقشهای مصرفی در خانواده
پویاییهای تصمیم گیری همسران
نقش در حال گسترش فرزندان در تصمیم گیری
چرخه عمر خانواده
چرخه عمر خانواده سنتی
مرحله 1 - مجردی
مرحله 2 - زوجینی
مرحله 3 - والدینی
مرحله 4 - پسا والدینی
مرحله 5 - انحلال
بازاریابی و FLC سنتی
مراحل FLC غیر سنتی
خانوارهای غیر خانواده
مصرف در خانوارهای غیرسنتی

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید


فصل دهم : گروههای مرجع و تأثیرات خانواده
گروه چیست؟
گروه را میتوان به عنوان دو یا چند نفر تعریف کرد که در راستای دستیابی به اهداف فردی یا متقابل با همدیگر تعامل دارند. گروهها را میتوان بر اساس وضعیت عضویت در آنها طبقه بندی کرد. گروهی که فرد عضو آن بوده یا واجد شرایط عضویت در آن است، گروه عضویت نامیده میشود. در برخی از گروه ها فرد علی رغم اینکه مثل یک عضو ارزشها نگرشها و رفتارهای گروه را می‌پذیرد، اما امکان عضویت آنها را ندارد. به این گروهها گروه نهادین گفته میشود.


جاذبه افراد سرشناس و سایر گروههای مرجع
بازاریان به طور اثر بخشی از جاذبههای افراد سرشناس و سایر گروههای مرجع مشابه برای برقراری ارتباط با بازار بهره می‌گیرند. افراد سرشناس به عنوان یک عامل قدرتمند در خلق علاقه یا رفتارهای مرتبط با خرید یا مصرف برخی از کالاها یا خدمات عمل میکنند پنج نوع اصلی کاربرد جاذبه های گروه مرجع در بازاریابی عبارتند از استفاده از جاذبههای افراد سرشناس افراد خبره افراد عادی مدیران ارشد و کارکنان شخصیت تجاری یا سخنران

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643