پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار مصرفکننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تحقیقات درباره مصرف کننده
در قالب ppt , و در 41 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
پارادیم های تحقیقات مصرف کننده
تحقیقات کمی
روش تحقیقات کیفی
ترکیب نتایج تحقیقات کمی و کیفی
فرآیند تحقیقات درباره مصرف کننده
تعیین اهداف تحقیق
مقایسه بین تحقیق کمی و کیفی
تحقیقات کمی
جمع آوری داده های ثانویه
مزیت های داده های ثانویه
طراحی تحقیق اولیه
طراحی تحقیق کیفی
تعریف تحقیق مشاهده ای
آزمایش
نظر سنجی
ابزار های جمع آوری داده ها در تحقیقات کمی
مقیاس های نگرشی
مقیاس قصد رفتاری
مقیاس رتبه گرا
طرح تحقیق کیفی و روشهای جمع آوری داده ها
مصاحبه های عمیق
گروه های کانون
ویژگی های روشهای مصاحبه عمیق گروه ها و کانون
تکنیک های فرا افکنی
تحلیل استعاره
تکنیک فراخوانی استعاره زالتمن
سنجش رضایت مشتری
خریداران غیرواقعی
نمونه گیری و جمع آوری داده ها :
تجزیه و تحلیل دادهها و گزارش یافته های تحقیق
انجام تحقیق
اخلاقیات در تحقیقات درباره مصرف کننده
روش تحقیق طولانی :
در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را میخواهید کلیک فرمایید
فصل دوم تحقیقات درباره مصرف کننده
رویکرد بازاریابی برای موفقیت شناسایی بازارهای هدف و اثربخشی نحوه برآورده ساختن آن بازارهای هدف : از آمیخته بازاریابی شامل یعنی محصول - قیمت - توزیع - وترفیع استفاده میشود.
برای فهم نیازها و تصمیم گیری در خصوص خواستههای مشتریان، بازاربان هوشمند میدانند که تحقیقات مصرف کننده مجموعه منحصر به فردی از تحقیقات بازاریابی است.
پارادیم های تحقیقات مصرف کننده
با توجه به اینکه مصرف کنندگان عقلایی هستند ولی محققان پی برده اند که مصرف کنندگان همیشه از دلیل تصمیمات خود آگاه نیستند لذا در سال 1939 یک روانکاو اهل وین به نام ارنست دیتر شروع به استفاده از تکنیک های روانکاوی فرویدی برای کشف انگیزه های پنهانی مصرف کنندگان نمود.
محققان رفتار مصرف کننده امروزه از دو نوع روش تحقیق متفاوت برای مطالعه رفتار مصرف کننده یعنی : ۱- تحقیق کمی -۲- تحقیق کیفی استفاده مینمایند.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643