پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار مصرفکننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تحقیقات درباره مصرف کننده
در قالب ppt , و در 41 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
پارادیمهای تحقیقات مصرف کننده
تحقیقات کمی
روش تحقیقات کیفی
ترکیب نتایج تحقیقات کمی و کیفی
فرآیند تحقیقات درباره مصرف کننده
تعیین اهداف تحقیق
مقایسه بین تحقیق کمی و کیفی
تحقیقات کمی
جمع آوری دادههای ثانویه
مزیتهای دادههای ثانویه
طراحی تحقیق اولیه
طراحی تحقیق کیفی
تعریف تحقیق مشاهده ای
آزمایش
نظر سنجی
ابزارهای جمع آوری داده ها در تحقیقات کمی
مقیاسهای نگرشی
مقیاس قصد رفتاری
مقیاس رتبه گرا
طرح تحقیق کیفی و روشهای جمع آوری داده ها
مصاحبههای عمیق
گروههای کانون
ویژگیهای روشهای مصاحبه عمیق گروه ها و کانون
تکنیکهای فرا افکنی
تحلیل استعاره
تکنیک فراخوانی استعاره زالتمن
سنجش رضایت مشتری
خریداران غیرواقعی
نمونه گیری و جمع آوری داده ها :
تجزیه و تحلیل دادهها و گزارش یافتههای تحقیق
انجام تحقیق
اخلاقیات در تحقیقات درباره مصرف کننده
روش تحقیق طولانی :
در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را میخواهید کلیک فرمایید
فصل دوم تحقیقات درباره مصرف کننده
رویکرد بازاریابی برای موفقیت شناسایی بازارهای هدف و اثربخشی نحوه برآورده ساختن آن بازارهای هدف : از آمیخته بازاریابی شامل یعنی محصول - قیمت - توزیع - وترفیع استفاده میشود.
برای فهم نیازها و تصمیم گیری در خصوص خواستههای مشتریان، بازاربان هوشمند میدانند که تحقیقات مصرف کننده مجموعه منحصر به فردی از تحقیقات بازاریابی است.
پارادیمهای تحقیقات مصرف کننده
با توجه به اینکه مصرف کنندگان عقلایی هستند ولی محققان پی برده اند که مصرف کنندگان همیشه از دلیل تصمیمات خود آگاه نیستند لذا در سال 1939 یک روانکاو اهل وین به نام ارنست دیتر شروع به استفاده از تکنیکهای روانکاوی فرویدی برای کشف انگیزههای پنهانی مصرف کنندگان نمود.
محققان رفتار مصرف کننده امروزه از دو نوع روش تحقیق متفاوت برای مطالعه رفتار مصرف کننده یعنی : ۱- تحقیق کمی -۲- تحقیق کیفی استفاده مینمایند.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643