پاورپوینت فصل دوم 2 کتاب روانشناسی مرضی کودک و نوجوان (الگوی اختلالات دوران کودکی ) دکتر خدایاری فرد ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل دوم 2 کتاب روانشناسی مرضی کودک و نوجوان (الگوی اختلالات دوران کودکی ) دکتر خدایاری فرد

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل دوم 2  کتاب روانشناسی مرضی کودک و نوجوان (الگوی اختلالات دوران کودکی ) دکتر خدایاری فرد
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
27,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل دوم 2 کتاب روانشناسی مرضی کودک و نوجوان (الگوی اختلالات دوران کودکی ) دکتر خدایاری فرد

در قالب ppt و در 34 اسلاید و قابل ویرایش و عالی برای کنفراس و ارائه

 

 

فهرست مطالب

الگوهای زیست شناختی
مغز
ژنتیک
ارزشیابی الگوی زیست شناختی
الگوی روان پویشی
و ا پسرانی تمایلات و انگیزه های نامقبول
مکانیسم های دفاعی
نو فرویدی   
ارزیابی مبتنی بر روان پویشی
رفتارگرایی
شرطی سازی کلاسیک
شرطی سازی کنشگر
یادگیری مشاهده ای
ارزیابی مبتنی بر رفتارگرایی
الگوی شناختی
تحریف ها و نواقص شناختی
نظریه سیستمی
الگوی استعداد برای تنیدگی
خلاصه فصل

 

 

الگوهای نظری چارچوبهای مناسبی را برای تشخیص و درمان بیماریهای روانی به وجود می‌آورند. الگوهای روان پویشی شناختی رفتاری، زیست شناختی و سیستمی همه در درک اختلالات کودکان مؤثر بوده اند. از میان آنها الگوهای ترکیبی نظیر الگوهای شناختی - رفتاری توجه روزافزونی را به خود جلب کرده اند.
الگوهای زیست شناختی در بررسی اختلالات به مشکلاتی مانند زیست - شیمی فردی و ژنشناسی انسان در اختلالات روانی توجه میکنند. در الگوی زیست شناختی تأثیر ژنها و انتقال دهنده های عصبی بر رفتار مورد مطالعه قرار میگیرد
به نظر فروید اختلالات روانی از تعارض درون روانی سرچشمه میگیرند این الگو اهمیت بسیار زیادی برای علل ناهشیارانه رفتاری قائل است.

رفتارگرایان بر رفتار قابل مشاهده فرد و آن دسته عوامل محیطی که رفتارها را به وجود می‌آورند، تأکید میکنند. الگوهای رفتاری به یادگیری ناهماهنگ توجه دارند و نتایج پژوهشهای آزمایشگاهی را به عنوان شالوده ای برای این دانش مورد استفاده قرار میدهند. شرطی سازی کلاسیک، چگونگی ایجاد رفتار را از طریق همراهی محرک های شرطی شده و شرطی نشده بررسی میکند. شرطی سازی کنشگر به پاسخ هایی اشاره می‌کند که به دنبال پاداش رخ میدهند. الگوبرداری یا "سرمشق گیری" به یادگیری مشاهده ای اشاره
دارد و آن زمانی است که رفتار یک فرد تحت تأثیر مشاهده و تقلید او از شخص دیگر قرار می‌گیرد. در الگوی شناختی عملکرد شناختی فرد موجب هرگونه پریشانی رفتاری یا عاطفی تلقی می‌شود و عملکرد شناختی بر مشکلات روانشناختی تأثیر می‌گذارد. الگوی شناختی - رفتاری هم بر فرایند رفتار یاد گرفته شده و هم فرایند پردازش اطلاعات به عنوان عوامل مؤثر بر رفتار تأکید دارد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643