پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک) بحث تقسیم بازار ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک) بحث تقسیم بازار

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک) بحث تقسیم بازار
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
28,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک) بحث تقسیم بازار

در قالب ppt و در 33 اسلاید و قابل ویرایش

 

فهرست مطالب

تقسیم بازار چیست؟
چه کسی از تقسیم بازار استفاده میکند؟
تقسیم بازار چگونه انجام میگیرد؟
مبانی تقسیم بازار
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
ویژگی های جمعیت شناختی
جمعیت روان شناختی
تقسیم بندی روان نگارانه
تقسیم بندی اجتماعی - فرهنگی
چرخه عمر خانواده
طبقه اجتماعی
فرهنگ وخرده فرهنگ
تقسیم بندی براساس مصرف
تقسیم بندی براساس موقعیت مصرف
تقسیم بندی بر اساس منفعت
رویکردهای ترکیبی در تقسیم بازار
روشهای ترکیبی تقسیم بازار
ویژگیهای روان ،نگاری سبک زندگی و جمعیت شناختی
تقسیم بندی جغرافیایی - جمعیت شناختی
تقسیم بازار ذهنی یا نکلوویچ
معیارهای هدف گیری اثر بخش در بخشهای بازار
قابلیت شناسایی
کفایت
ثبات
قابلیت دستیابی
اجرای استراتژیهای تقسیم بازار
بازاریابی تمرکزی در برابر بازاریابی تمایزی
ضد تقسیم بندی

 

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید

 

تقسیم بازار چیست؟
بخش بندی ،بازار فرایندی است که بر اساس آن یک بازار به زیر بخشهای متمایزی از مشتریانی که نیازها و مشخصاتشان یکسان است تقسیم بندی میشود از آنجا که مشتریان هر بخش نیازها و خواسته های یکسانی دارند به یک طرح بازاریابی و یک محصول خاص به شیوه ای مشابه پاسخ میدهند بخش بندی بازار کمک میکند با تقسیم یک بازار بزرگ به بخشهای کوچکتر منابع سازمان به طور بهینه صرف مشتریان اصلی شود.

تقسیم بازار گام اول از استراتژی سه مرحله ای بازاریابی است بازاریاب پس از تجزیه بازار به خوشه های همگن باید یک یا چند بخش را به منظور هدف گیری انتخاب نماید بازاریاب باید درباره درباره آمیخته بازاریابی یعنی محصول ،قیمت کانال توزیع و یا جذابیت ترفیعی برای هر بخش بازار - تصمیم گیری .نماید مرحله سوم این فرایند موضع یابی ،محصول به گونه ای است که در هر بخش بازار هدف درک میشود تا بتوان نیازهای آنها را نسبت به رقبا بهتر برآورده کرد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643