پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب رفتار مصرفکننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث خرده فرهنگ ها و رفتار مصرف کننده
در قالب ppt و در 18 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
خرده فرهنگ چیست؟
انواع خرده فرهنگ
انواع بازار گروه های سنی
بازار نسل Y
بازار نسل X
بازار نسل انفجار زاد و ولد
مصرف کنندگان سالخورده
بازاریابی برای مصرف کنندگان مسن
جنسیت به عنوان خرده فرهنگ
محصولات مصرفی و نقش های جنسیتی
زنان در رسانه و تبلیغات
زنان شاغل
بخش بندیی بازار زنان شاغل
تعامل خرده فرهنگی
در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را میخواهید کلیک فرمایید
بازار نسل انفجار زاد و ولد
بازاریابان پی برده اند که اعضای نسل انفجار و جمعیت زاد و ولد بازار بسیار جذابی را تشکیل میدهند چرا که 1- بیشترین تعداد جمعیت را دارند -2 تصمیمات مصرفی مهمی میگیرند 3- بخشهای کوچکی در داخل این گروهها وجود دارد که بر سایر بخشها اثر میگذارد. ارزش این بخش در تعداد زیاد اعضا و اشتغال آنها در مشاغل حرفه ای و مدیریتی و تحصیلات دانشگاهی بالای آنهاست. از ویژگیهای آنها مبارزه با پیری و تلاش برای جوان ماندن است این افراد از خرید برای خود، منزل خود و سایرین لذت میبرند – آنها بسیار مصرف گرا هستند و با افزایش سن، ماهیت کالا و خدمات مورد علاقه شان نیز تغییر میکند.
انواع خرده فرهنگ
1 خرده فرهنگهای ملیتی ملیت برای بسیاری از افراد یک مرجع خرده فرهنگی مهم است که ارزش ها و رفتارهای خرید آنها را تعیین می.کند همزمان با گسترش علاقه افراد جوان تر به آشنایی و نزدیکی با ریشههای قومی خود علاقه به این کالاها و خدمات نیز افزایش مییابد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643