پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تصمیم گیری مصرف کننده و پیامد های آن ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تصمیم گیری مصرف کننده و پیامد های آن

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تصمیم گیری مصرف کننده و پیامد های آن
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تصمیم گیری مصرف کننده و پیامد های آن

در قالب ppt و در 57 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
تصمیم چیست؟
تعریف گزینه هابسن
1 - حل مسله گسترده
سطوح تصمیم گیری مصرف کنندگان2 - حل مسله محدود
3 - رفتار واکنشی تکراری
میزان گستردگی حل مسله توسط مصرف کننده، بستگی به چند مورد دارد که عبارتند از:
4 - دیدگاه به تصمیم گیری مصرف کننده
1 - دیدگاه اقتصادی
برای اینکه مصرف کننده در حوزه اقتصاد رفتار عقلایی داشته باشند باید:
ضعف اصلی دیدگاه انفعالی
3 - دیدگاه شناختی
4 - دیدگاه عاطفی
مدلی برای تصمیم گیری مصرف کننده 1
- ورودی:
ورودی های بازاریابی
ورودی های فرهنگی - اجتماعی
2 - پردازش
تشخیص نیاز
جستجوی قبل از خرید:
ارزیابی گزینه ها
مجموعه فراخوان شده
معیارهای مورد استفاده در ارزیابی نام های تجاری
سه عامل اثرگذار بر اعتبار نام تجاری عبارتند از:
قواعد تصمیم گیری مصرف کننده
قواعد تصمیم گیری مصرف کننده را میتوان به دو گروه اصلی طبقه بندی نمود:
1 - قواعد کمکی
2 - قواعد غیر کمکی
سه قاعده تصمیم گیری غیر کمکی1
- قاعده ربطی
2 - قاعده گسسته
3 - قاعده واژه انگاری
انوع بخشهای بازار و قواعد تصمیم گیری
مصرف کنندگانی که از کارکرد محصول آگاهی ندارند چگونه تصمیم می‌گیرند؟
استفاده از اینترنت به عنوان ابزار کمکی در تصمیم گیری
سبک زندگی به عنوان استراتژی تصمیم مصرف کننده
اطلاعات ناقص و گزینههای غیر قابل مقایسه
چهار استراتژی برخورد جایگزین جهت رویایی با اطلاعات ناقص وجود دارد
کاربرد قواعد تصمیم گیری
قواعد تصمیم گیری و استراتژی بازاریابی
3 - خروجی:
رفتار خرید
1 - خرید آزمایشی
2 - خرید تکراری
ارزیابی پس از خرید:
برای کاهش ناسازگاری شناختی میتوان این کار را به سه طریق انجام داد:
رفتارهای مرتبط با دادن و گرفتن هدیه:
1 - هدیه دادن بین گروهی
2 - هدیه دادن گروه - فرد:
3 - هدیه دادن درون گروهی
4 - هدیه دادن بین افراد
تعریف هدایای موفق
محصولات معانی و خاطرات مشخصی دارند
بازاریابی رابطه ای
هدف بازاریابی رابطه ای
تاکید بازاریابی
بررسی ساختار 66 برنامه روابط مشتریان نشان میدهد که 3 مولفه در بیش از 50درصد این برنامه ها،
بازاریابی مبتنی بر اجازه
امروزه مصرف کنندگان به شش دلیل وفاداری کمتری نسبت به گذشته دارند:

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید

 

 

قسمتی از متن فایل::

 

تصمیم چیست؟
تصمیم عبارت است از گزینش یک مورد از میان دو یا چند مورد در دسترس
تعریف گزینه هابسن
اگر مصرف کننده هیچ گزینه ای نداشته باشد و مجبور به خرید محصولی خاص یا انجام عملی خاص باشد. در واقع در یک موقعیت یک گزینه ای قرار دارد که به آن تصمیم گفته نمیشود بلکه از آن با عنوان گزینه
هابسن یاد میشود
نکات
در عالم واقع به ندرت با خرید تک گزینه ای روبه رو هستیم.
- برای بسیاری از مردم داشتن امکان انتخاب از میان محصولات ،مختلف به معنای آزادی تلقی می‌شود.

 

1 - دیدگاه اقتصادی
در زمینه اقتصاد نظری که به مطالعه دنیای رقابت آزاد می‌پردازد، مصرف کننده به عنوان یک تصمیم
گیرنده عقلایی دیده می.شود این مدل به نظریه انسان اقتصادی معروف است.
برای اینکه مصرف کننده در حوزه اقتصاد رفتار عقلایی داشته باشند باید:
1- از تمام گزینههای موجود آگاهی داشته باشند.
2- قادر به ارزیابی صحیح مزایا و معایب تمام گزینه ها باشد.
3 قادر به شناسایی بهترین گزینه واحد باشد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643