پاورپوینت فصل نهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث ارتباطات و رفتا مصرف کننده ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل نهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث ارتباطات و رفتا مصرف کننده

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل نهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث ارتباطات و رفتا مصرف کننده
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
18,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل نهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث ارتباطات و رفتا مصرف کننده

در قالب ppt و در 43 اسلاید و قابل ویرایش

 

فهرست مطالب

اجزاء ارتباط
مدل اصلی ارتباطات
فرستنده
دریافت کننده
رسانه
پیام
بازخورد
فرایند ارتباطات
آغازگر ارتباط (منبع)
اعتبار اعتبار منبع غیررسمی
اعتبار منبع رسمی
اعتبار تبلیغ کنندگان و حامیان
اعتبار پیام
آثار زمان بر اعتبار منبع اثر کهنگی
مخاطبين هدف
موانع ارتباطات
انتخاب پیام توسط مخاطب
اختلال روان شناختی
بازخورد - پاسخ دریافت کننده
تحقیق اثر بخشی تبلیغ
رسانه و معیار‌‌‌‌های دریافت پیام
معیار‌‌‌‌های توجه و تفسیر پیام
معیار‌‌‌‌های به یادآوری پیام
طراحی ارتباطات متقاعد کننده
استراتژی ارتباطات
مخاطبین هدف
استراتژی رسانه
استراتژی‌‌‌‌های پیام
نظریه درگیری
ساختار و ارائه پیام
رزونانس
تبلیغات مقایسه ای
تاثیر ترتیب پیام
جاذبه‌‌‌‌های تبلیغاتی
جنسیت در تبلیغات
ارتباطات بازاریابی و اخلاقیات
محتوای پیام‌‌‌‌های ترفیعی

 

 

اعتبار منبع غیررسمی
یکی از دلایل عمده ای که منابع غیررسمی مثل ،دوستان همسایه و ،اقوام تاثیر به سزایی بر رفتار دریافت کننده دارند تنها این است که گمان میرود این افراد هیچ منفعتی از توصیه به خرید ندارند. به همین دلیل است که ارتباطات دهان به دهان بسیار موثر است به طور قابل توجهی، منابع ارتباطات غیررسمی، که رهبران عقیده نامیده میشوند با ارائه اطلاعات محصول به دیگران، اغلب از طریق روان شناسی به طور غیر ملموس منفعت کسب میکنند

اعتبار پیام
شهرت خرده فروشی که محصول را میفروشد تاثیر عمده ای بر اعتبار پیام .دارد. به نظر میرسد محصولاتی که توسط فروشگاه‌‌‌‌های مشهور به کیفیت بالا فروخته میشوند حمایت افزوده و ضمانت تلویحی خود فروشگاه را به همراه داشته باشند فضای اعتماد ایجاد شده توسط تبلیغ خرده فروشی معروف پیام تولید کننده را نیز تقویت می.کند به همین دلیل است که بسیاری از آگهی‌‌‌‌های تبلیغاتی ملی با جمله فروش در بهترین فروشگاهها همراه است شهرت واسطه ای که آگهی تبلیغاتی را انتقال میدهد نیز بر اعتبار پیام می‌افزاید.
اختلال روان شناختی
درست همانطور که اختلالات خطوط تلفن میتوانند دریافت پیام را مختل کنند اختلال روان شناختی هم می‌تواند به همین ترتیب دریافت پیام را مختل .کند بیننده ای که با دسته انبوهی از پیامهای
تبلیغاتی متشکل از 9 پیام متوالی در طول یک وقفه بین برنامه مواجه میشود، ممکن است در
حقیقت هیچ کدام از آنها را دریافت نکرده و در خاطر نسپارد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643