پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث آموزش یادگیرنده - محور نوشته دکتر علی سیف ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث آموزش یادگیرنده - محور نوشته دکتر علی سیف

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین  مبحث آموزش یادگیرنده - محور نوشته دکتر علی سیف
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث آموزش یادگیرنده - محور نوشته دکتر علی سیف

در قالب ppt و در 42 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

هدف های یادگیری
آموزش یادگیرنده-محور
ویژگیها یا اصول مشترک همه روشهای آموزشی یادگیرنده- محور
بنیادهای نظری آموزش یادگیرنده – محور
آموزش به کمک بحث گروهی
مراحل آموزش روش بحث گروهی
بحث گروههای کوچک
نتایج پژوهشها و نظرهای موافق و مخالف مربوط به روش بحث گروهی
مقایسه اثربخشی روش بحث گروهی با اثربخشی روش سخنرانی
مقایسه اثربخشی روش بحث گروهی با اثربخشی روش سخنرانی
آموزش برای یادگیری اکتشافی
هدفها و ویژگیهای روش آموزش برای یادگیری اکتشافی
مراحل آموزش برای یادگیری اکتشافی
نتایج پژوهشها و نظرهای موافق و مخالف مربوط به روش آموزش برای یادگیری اکتشافی
روش اکتشافی هدایت شده
آموزش به کمک یادگیری مشارکتی
اقدامات مورد نیاز آموزش به کمک یادگیری مشارکتی
نتایج پژوهشها و نظرهای موافق و مخالف مربوط به روش یادگیری مشارکتی

 

 

پاورپوینت کامل و جامع کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوشته دکتر علی سیف

 

 

هدفهای یادگیری
از شما انتظار می‌رود که پس از مطالعه و یادگیری محتوای این فصل بتوانید.
1 .آموزش یادگیرنده محور را تعریف کنید و ویژگیهای آن را توضیح دهید.
۲. بنیادهای نظری آموزش یادگیرنده- محور را توضیح دهید.
٣. روش بحث گروهی را تعریف کنید و چگونگی استفاده از آن را توضیح دهید.
۴. انواع روشهای بحث گروهی را توضیح دهید.
۵. درس پس دادن را تعریف کنید و آن را با بحث گروهی مقایسه نمایید.
۶. نتایج پژوهشها و نظرهای موافق و مخالف مربوط به روش بحث گروهی را توضیح دهید.
۷. روش اکتشافی را توضیح دهید و هدفها و ویژگیهای آن را مشخص کنید.
۸. مراحل آموزش برای یادگیری اکتشافی را توضیح دهید.
9 .روش اکتشافی هدایت شده را توضیح دهید.
۱۰. نتایج پژوهشها و نظر صاحب نظران را درباره روشهای یادگیری اکتشافی هدایت نشده و روش یادگیری اکتشافی هدایت شده توضیح دهید.
۱۱. آموزش به کمک یادگیری مشارکتی را تعریف کنید و ویژگیهای آن را توضیح دهید.
۱۲. روش آموزش به کمک یادگیری مشارکتی را تعریف کنید و اقدامات مورد نیاز برای اجرای این روش را توضیح دهید.
۱۳. نتایج پژوهشهای انجام شده درباره یادگیری مشارکتی را توضیح دهید.

 

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643