پاورپوینت فصل هشتم 8 (بازتاب شناسی تحولی(بازتاب شرطی،یادگیری وهشیاری))کتاب روانشناسی ژنتیک تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هشتم 8 (بازتاب شناسی تحولی(بازتاب شرطی،یادگیری وهشیاری))کتاب روانشناسی ژنتیک تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هشتم 8 (بازتاب شناسی تحولی(بازتاب شرطی،یادگیری وهشیاری))کتاب روانشناسی ژنتیک تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هشتم 8 (بازتاب شناسی تحولی(بازتاب شرطی،یادگیری وهشیاری))کتاب روانشناسی ژنتیک تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور

در قالب ppt و در 38 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه
اصول و مفاهیم بنیادی
یادگیری یا تصاحب
هشیاری و زبان
روش
تحول رفتار
پارامتر‌‌‌‌های تغییر عمل ومراحل فرآیند عقلی
پارامترهایا فرایند منطقی شدن عمل عبارتند از:

 

 

 

 

در اولین دهه ی نیمه ی دوم قرن بیستم روانشناسان شوروی بر اساس پژوهش‌‌‌‌های متعدد و تبیین‌‌‌‌های مارکسیستی به موضع گیری‌‌‌‌های خاصی در زمینه ی یادگیری در چهارچوب بازتاب شناسی پاولفی دست زده اند‌.

لئون تی یف به عنوان یک روان شناس برجسته ی کشور اتحاد جماهیر شوروی، مولف برنده ی جایزه ی لنین به خاطر انتشار کتاب تحول روانی، استاد و رئیس دانشکده روانشناسی مسکو، معتقد است که در زمینه ی یادگیری دریافت‌‌‌‌های مختلف و گوناگونی در روانشناسی به مقیاس جهانی ،در مقابل هم قرار گرفته اند.


هریک از این دریافت ها به رشته‌ای از واقعیات وابسته اند. زمانی این دریافت ها وابسته به یافته‌هایی هستند که در مورد جانوران فراهم آمده اند و گاهی مربوط به یافته‌هایی درباره ی انسان.


درپاره ای از نظریه‌‌‌‌‌های فرایند یادگیری در حد اشکال ابتدایی آن مورد نظرند و درپاره ای دیگر در حد پیچیده ترین اشکال.این نظریه ها در عین حال که خود را در دایره‌‌‌‌های محدودی نگه داشته اند مدعی اند که مسئله یادگیری را در حد شکل عمومی آن روشن ساختند و همین مشکلات فراوان ایجاد کرده است.


به نظر لئون تی یف بین دریافت‌‌‌‌های مختلف یادگیری وجه مشترکی وجود ندارد ودر نتیجه ساختن یک نظریه ی واحد درباره ی یادگیری امکان پذیر نیست.

لئون تی یف می‌گوید:یک دریافت علمی که هدف آن در برگرفتن تعدد واقعی پدیده‌‌‌‌‌های یادگیری است باید تحولی باشد.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643