پاورپوینت فصل هشتم 8 (هزینه یابی بر مبنای هدف (TC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هشتم 8 (هزینه یابی بر مبنای هدف (TC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هشتم 8 (هزینه یابی بر مبنای هدف (TC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هشتم 8 (هزینه یابی بر مبنای هدف (TC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

در قالب ppt و در 32 اسلاید و قابل ویرایش

 


فهرست مطالب
1- مقدمه
۲- خاستگاه و تاریخچه هزینه یابی هدف ضرورت های هزینه یابی بر مبنای هدف
- تعریف هزینه پایی بر مبنای هدف
هزینه یابی هدف در مقایسه با مدیریت سنتی هزینه
مفاهیم و اصول کلیدی هزینه یابی هدف
مراحل پیاده سازی هزینه یابی هدف
مطالعات موردی
مطالعات موردی خارجی
مطالعه موردی

هزینه یابی هدف در شرکت تولید رایانه «استله

هزینه یابی بر مبنای هدف برای قیمت گذاری بر مبنای مشخص
درک ارزشی را که مشتریان برای محصول قائل اند

.   تجزیه و تحلیل آن چه شرکتهای رقیب انجام می‌دهند

اجرای برنامه قیمت گذاری بر مبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای هدف

مطالعه موردی

نحوه استفاده از هزینه پایی هدف در شرکت محصولات
بهداشتی بین المللی (HPI) جهت ساخت سمعک
مطالعه موردی -۳ مورد کاوی هزینه یابی هدف در شرکت تویوتا
مطالعه موردی ۴ مورد کاوی هزینه یابی هدف در شرکت جنرال موتورز:(GM)
هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکتهای خودروسازی
مطالعات موردی داخلی
-هزینه یابی هدف در شرکتهای خودروسازی ایران

طراحی الگوریتم مدیریت هزینه های بنگاه اقتصادی

کاربرد هزینه یابی بر مبنای هدف در عمل
کاربرد هزینه پایی هدف در ایران

خلاصه و نتیجه گیری

 



1- مقدمه
هزینه یابی بر مبنای هدف (TC)
تحقیقات زیادی به عنوان نمونه کوپر تا ۱۹۹۳۸ و هیتس و همکاران (۲۰۰۳) نشان دهنده این موضوع است که تغییراتی در محیط اقتصادی و رقابتی ایجاد شده که لزوم ایجاد سیستمهای مدیریت هزینه جدید یعنی سیستم مدیریت هزینه استراتژیک را ایجاب می.کند از جمله عوامل بیرونی که به چنین الزامی منجر شده است، میتوان به افزایش تعداد رقبا افزایش استانداردهای محصولات رقبا، جهانی شدن اقتصاد رقابت شدید قیمتی و چرخه کوتاه تر عمر محصولات اشاره کرد. این تغییرات نشان دهنده آن است که بازار به دنبال محصولهایی است که افزون بر کارایی پیشین با قیمتهای پایین تری ارائه شود ضمن آن که شرکت ها از سودآوری خود نمی‌توانند بکاهند. بر اثر چنین تغییراتی فرآیندهای شرکت باید کارا و مؤثرتر شده و محصولها نیز با نهایت کیفیت تولید شوند. بنابراین، سیستم های مدیریت هزینه باید از حالت سنتی و درون گرایی به حالت بازار محور (مشتری محور تبدیل شود از جمله تکنیکهایی که میتواند به سازمانها در تحقق اهداف بالا کمک نماید تکنیک هزینه یابی بر مبنای هدف است هزینه یابی بر مبنای هدف روشی نظام مند برای تعیین بهای ساخت یک محصول است که بر اساس این بها محصولی با کارکرد و کیفیت معین باید تولید شده و سطح معینی از سود را در سطح معینی از قیمت فروش ایجاد نماید (فیشر، ۱۹۹۵)


-۲- خاستگاه و تاریخچه هزینه یابی هدف
در دهه ۱۹۶۰ رشد صنایع مختلف همگام با توسعه ماشینی محوری شتاب بیشتری گرفت. در آن زمان تقاضا برای محصولات شگفت آور بود و کانون توجه مدیریت هزینه بر مراحل تولید تمرکز داشت و از این رو هزینه یابی استاندارد ابزار اصلی کنترل هزینه شمرده می‌شد. در اوایل دهه ۱۹۷۰ اشباع بازار و بالا رفتن سطح زندگی مردم شرکت ها را مجبور به تولید محصولات متنوع با ویژگی های متفاوت
نمود و با استفاده از امکانات جدید چرخه عمر محصولات به نفع محصولات بهتر و جدیدتر همواره کوتاه تر شده و از این رو اهمیت مدیریت هزینه در مرحله برنامه ریزی و طراحی پیش از تولید محصول افزایش یافت (فلاور، ۱۹۹۰). این در حالی بود که هزینه یابی سنتی فقط بر مدیریت هزینه در مراحل تولید تأکید داشت

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643