پاورپوینت فصل هفتم 7 (هزینه یابی چرخه عمر) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هفتم 7 (هزینه یابی چرخه عمر) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هفتم 7 (هزینه یابی چرخه عمر) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هفتم 7 (هزینه یابی چرخه عمر) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

در قالب ppt و در 34 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
تعریف هزینه یابی چرخه عمر محصول
اهداف هزینه یابی چرخه عمر محصول

چرخه های عمر (حیات) محصول

- چرخه عمر (حیات) قیمت تمام شده
چرخه عمر (حیات) فروش
مراحل هزینه یابی چرخه عمر محصول
نسبی بودن اهمیت هزینه های چرخه عمر محصولات یا خدمات

- اهمیت مرحله طراحی محصول در هزینه یابی چرخه عمر محصول
کاربرد هزینه یابی چرخه عمر
کاربرد عملی چرخه عمر محصول در قیمت گذاری محصولات

کاربرد عملی هزینه یابی چرخه عمر در یک شرکت نرم افزاری
- مطالعه موردی چرخه عمر محصول
تحصيل
- عمر مفيد
بهای تمام شده

نرخ پروژه و تورم

منافع
سایر عوامل
تحلیل حساسیت

نتایج این مطالعه موردی
فرش
وينل
نتایج
تحلیل حساسیت
تحلیل سربه سر

قیمت گذاری استراتژیک در مراحل چرخه عمر فروش

مطالعه موردی نحوه استفاده از چرخه عمر فروش

- کاربرد هزینه پایی چرخه عمر محصول در عمل

تحقیقات انجام شده
مروز مطالعه های انجام شده
کاربرد عملی در سازمانها
خلاصه و نتیجه گیری

 

 

 

 

۱ - مقدمه
هزینه یابی چرخه عمر
چرخه عمر محصول " عبارت است از فاصله زمانی بین طراحی و عرضه یک محصول جدید به بازار و توقف و کنار گذاری آن محصول به دلیل نبود تقاضای کافی برای آن در بازار بنابراین چرخه عمر محصول تمامی اقدامات لازم از طراحی محصول و خرید مواد اولیه برای ساخت آن تا تحویل محصول ساخته شده و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین توقف و برکناری محصول را در بر می‌گیرد. این
اقدامات شامل فعالیتهای تحقیق و توسعه طراحی محصول، ساخت، فروش، بازاریابی و تبلیغات خدمات پس از فروش و توقف محصول است. در عین حال هزینه یابی چرخه عمر محصول که یکی از فنهای مدیریت هزینه است، برای شناسایی و هدایت هزینه محصولات در طول چرخه عمر آنها بکار گرفته می‌شود.

در واقع این تکنیک با شناسایی تمامی هزینه های یک محصول در طول حیات آن میزان سودآوری واقعی آن را تعیین نموده و در انتخاب بهینه ترین ترکیب محصولات راهنمای مؤثری برای مدیران خواهد بود.
بهای تمام شده نقش بسیار مهمی در سازمان ایفا میکند. اما مهمترین نقش آن آگاهی و هدایت تصمیم گیری در ارتباط با محصول است. سه کاربرد مهم مدیریت از اطلاعات بهای تمام شده به شرح زیر است (شیلدز و یانگ، ۱۹۹۱): ۱ استفاده از اقلام بهای تمام شده برای ساخت و یا توقف تولید یک محصول
و اثر آن بر مشتریان


از آنجایی که هزینه ها و محاسبه بهای تمام شده در یک سازمان مهم و سرنوشت ساز هستند، روشهای اندازه گیری آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرند. تعداد روشهای هزینه یابی کم نیست اما آن روش هزینه یابی مناسب است که تمامی هزینه ها و اقلام بهای تمام شده از مرحله طراحی و برنامه ریزی تا مرحله توقف و کنارگذاری خط تولید محصول را در بر گرفته و مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهد. این روش میتواند برای کمک به مدیریت جهت تصمیم گیری بهتر در طول دوره عمر محصول بسیار مؤثر واقع شود تنها روش هزینه یابی که هزینه های تمامی مراحل عمر محصول را در نظر میگیرد هزینه یابی چرخه عمر محصول است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643