پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
40,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

در قالب pptx و در 72 اسلاید و قابل ویرایش

 

فهرست مطالب
فصل پنجم - پیام در ارتباطات بازاریایی
هدف کلي
اهداف یادگیری.
مقدمه
ترغيب.
ارتباطات بازاریایی مؤثر
خلاصه ی خلاق.
اعداف پیام‌‌‌‌های ارتباطی
۹۵ تکرار پیام
الگری احتمالی جزئیات در ترغیب مشتریان .
۷۵- یادگیری ..

توری‌‌‌‌های یادگیری رفتاری
۱- شرطی شدن کلاسیک -
شرطی شدن ابزاری
تلوری یادگیری شناختی
یادگیری مشاهده ای
استراتژی‌‌‌‌های پیام
۱۰ رویکرد استراتژیک
استراتژی مغز و قلب..
استراتژی فروش سخت و فروش نرم
سیستم‌‌‌‌های استراتژی
استراتژی‌‌‌‌های خارق ششگانه ی فریزر
چرخ استراتزی تبلور
قالب‌‌‌‌های استراتژیک
سخنرانی و نمایش نامه .
جاذبه‌‌‌‌های روان شناختی
استراتژی‌‌‌‌های فروش
سایر قالب‌‌‌‌های ارائه ی پیام ..
روش‌‌‌‌های خلاقیت در ارتباطات بازاریایی
روش اول بزرگ زندگی کنید. آماده باشید. زیرک باشید. سخت کار
بختاد یاد
روش دوم - پاسخ‌‌‌‌های غلط درست هستند.

روش سوم چه می‌خواهید بگویید؟
روش چهارم اخطارا از رایانه برای ایجاد خلاقیت استفاده نکنید.......
روش پنجم بازی کنید.
روش ششم بازی «چه می‌شود، اگره را انجام دهید.
روش هفتم نترسید.
روش هشتم ایجاد ارتباط بین ایده‌‌‌‌های نامرتبط
روش نهم پرسش سوال و بیان پیام اصلی برند.
روش دهم شوخ بودن.
ویژگی‌‌‌‌های افراد خلاق در ارتباطات بازاریایی
حل کننده ی مسأله .
اهل تفریح و بازی

دارای قدرت تصور
پذیرش ایده‌‌‌‌های جدید
تفکر مفهومی
فرآیند خلاقیت.
اهمیت کلمات در تبلیغات
نویسنده ی پیام
ویژگی‌‌‌‌های پیام‌‌‌‌های مؤثر در ارتباطات بازاریابی
خلاصه

 

پاورپوینت تمام فصل‌‌‌‌های کتاب ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمندی دکتر سالار و مقدمی

 

هدف کلى
آشنایی با مبانی تنظیم پیام در ارتباطات بازاریابی
اهداف یادگیری
پس از مطالعه ی این فصل، شما باید بتوانید:
۱ ترغیب را در ارتباطات بازاریابی تعریف

.۲ ارتباطات بازاریابی مؤثر را تشریح کنید.
3. خلاصه ی خلاق را تبیین کنید.
4اهداف پیام‌‌‌‌های ارتباطی را تحلیل کنید.
5 تکرار پیام را در ارتباطات بازاریابی تعریف کنید.

٦ استراتژی مغز و قلب را در ارتباطات بازاریابی تشریح کنید.
7.استراتژی فروش سخت و فروش نرم را تحلیل کنید.
8.قالب‌‌‌‌های استراتژیک را در ارتباطات بازاریابی تحلیل کنید.

9.ویژگی‌‌‌‌های افراد خلاق را در ارتباطات بازاریابی تشریح کنید.

10.ویژگی‌‌‌‌های پیام‌‌‌‌های مؤثر را در ارتباطات بازاریابی بیان کنید.


در این فصل، مبانی تنظیم پیام در ارتباطات بازاریابی تشریح می‌شود. ارتباطات بازاریابی مؤثر نیازمند طراحی پیام‌‌‌‌های مناسب است. خلاصه ی خلاق، استراتژی‌‌‌‌های اجرایی پیام ارتباطی را نشان میدهد. در این فصل استراتژی‌‌‌‌های مختلف برای تنظیم پیام توضیح داده می‌شود. در ادامه استراتژی‌‌‌‌های خلاق ششگانه ی فریزر و چرخ استراتژی تیلور شرح داده می‌شود. همچنین قالب‌‌‌‌های استراتژیک نیز توضیح داده می‌شود. یکی از مباحث مهم در ارتباطات بازاریابی، خلاقیت است که در این فصل، به طور کامل تحلیل می‌شود.

 

تصاویر همه اسلاید‌‌‌‌‌های پاورپوینت

 

 

 

 

محصولات مشابه

پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

30,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی  بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

34,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل هشتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارزیابی و اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل هشتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارزیابی و اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

30,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

34,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث چتر ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث چتر ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

24,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643