پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی ,

menuordersearch
academixfile.ir

توضیحات

فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

در قالب pptو در 53 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

هدف کلي

اهداف یادگیری

مقدمه

تعريف برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ی بازاریایی...

برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریایی

تعریف چشم انداز ارتباطات بازاریایی

تعريف مأموريت ارتباطات بازاریایی

تحلیل SWOT ارتباطات بازاریایی

اهداف ارتباطات بازاریابی

اهداف مالی

اهداف استراتژیک.

اهداف عملکردی

استراتژی های ارتباطات بازاریایی

ماتریس بازار محصول آنسوفاستراتژی نفوذ در بازار

استراتژی توسعه بازار

استراتژی توسعه محصول

استراتژی تنوع
استراتژی های مایلز و استو
کشف کننده ها
مدافعان
تحلیل گران.
منفعلان
استراتژی های هام پورتر
از امیری هزینه
تمایز.
شرکت های در وسط گیر افتاده
تخصیص منابع به واحدهای کسب و کار استراتژ
اجرای استراتژی ارتباطات بازاریایی
ارزیابی و کنترل استراتژی ارتباطات بازاریایی
خلاصه.

 

پاورپوینت تمام فصل های کتاب ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمندی دکتر سالار و مقدمی

 

قسمتی از متن فایل::

عنوان فصل چهارم برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی» است. در این فصل، برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی توضیح داده می‌شود. مدیران بازاریابی از طریق برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی میتوانند فعالیت های ارتباطات بازاریابی شرکت را هدفمند ساخته و اثر بخشی آنها را افزایش دهند. برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی باعث تعیین اهداف ارتباطات بازاریابی بر اساس نقاط قوت و ضعف سازمان و فرصتها و تهدیدهای محیطی میشود. همچنین، سازمان با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی استراتژی های مناسبی را برای رسیدن به اهداف تعیین شده، تنظیم و اجرا می‌کند.

 

هدف کلی
آشنایی با برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی
اهداف یادگیری
پس از مطالعه ی این فصل، شما باید بتوانید:
برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید.
برنامه ی بازاریابی را تعریف کنید.
برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی را تحلیل کنید. اهداف ارتباطات بازاریابی را تشریح کنید.
ماتریس بازار محصول آنسوف را در ارتباطات بازاریایی تعریف کنید.
استراتژیهای بازاریابی را توضیح دهید.
تخصیص منابع به واحدهای کسب و کار استراتژیک را تحلیل کنید.

 

تصاویر همه اسلاید‌های پاورپوینت

 

 

 

 

 

محصولات مشابه

پاورپوینت فصل هشتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارزیابی و اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل هشتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارزیابی و اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

30,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

30,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی  بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

34,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث چتر ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث چتر ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

24,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

40,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

34,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643