پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریههای رشد روانشناسی بحث فلسفه تربیتی مونتسوری نوشته ویلیام کرین
در قالبppt ودر 16 اسلاید و قابل ویرایش
فلسفه تربیتی مونتسوری
ماریا مونتسوری
نظریه رشد
دوره حساس نظم
دوره حساس توجه به جزئیات
دوره حساس استفاده از دستها
دوره حساس راه رفتن
دوره حساس زبان آموزی
تعلیم و تربیت اولیه در خانه
مدرسه مونتسوری
استقلال و تمرکز حواس
پاداش و تنبیه
خواندن و نوشتن
سوء رفتار
آموزش ابتدایی و متوسطه :
آموزش ابتدایی ( ۶ تا ۱۲ سالگی)
آموزش متوسطه
ارزشیابی
فلسفه تربیتی مونتسوری
ماریا مونتسوری عملا همه توجه خویش را وقف تدریس کودکان .کرد نخستین علاقه حرفهای مونتسوری، عقب ماندگی ذهنی بود. او احساس کرد که اگر از روشهای صحیح استفاده شود این کودکان آموزش پذیر هستند. او به این دلیل که مشاهده کرد کودکان عقب مانده رشدی از طریق لمس و احساس اشیا بهتر یاد میگیرند، به آنها حروف الفبای چوبی داد تا آنها را با دست هایشان لمس و با آنها بازی کنند او با چنین روشهایی به آنها خواندن و نوشتن آموخت. نظریههای تعلیم و تربیت او بسیار افراطی و تندروانه محسوب میشد.
تصاویر اسلایدها
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643