پاورپوینت فصل یازدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل یازدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل یازدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
27,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل یازدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده

در قالب ppt و در 33 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
طبقه اجتماعی چیست
طبقه اجتماعی و موقعیت اجتماعی
پویایی های مصرف مرتبط با موقعیت
معیارهای متفاوت مصرف
برخی عوامل متغیر جمعیتی اندازه گیری طبقه اجتماعی
طبقه اجتماعی سلسله مراتبی و شکلی از تقسیم بندی است
سنجش طبقه اجتماعی
معیارهای ذهنی
معیارهای اعتبار
معیارهای عینی
شاخص های چند متغیری
پروفایل سبک زندگی طبقات اجتماعی
چین به دنبال سبک زندگی طبقه متوسط
تحریک پذیری اجتماعی
برخی از نشانه های حرکت رو به پایین
خوشه بندی جغرافیایی - جمعیت شناختی
مصرف کننده مرفه
یک تعریف دیگر از مرفه
در معرض رسانه قرار گرفتن مصرف کننده مرفه
تقسیم بازار مرفه
مصرف کنندگان طبقه متوسط
طبقه کارگر وسایر مصرف کنندگان غیر مرفه
درک طبقه تکنو
برخی از کاربردهای طبقه اجتماعی در رفتار مصرف کننده
طبقه اجتماعی و ارتباطات

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید

 

 

طبقه اجتماعی و موقعیت اجتماعی
در تحقیق طبقه اجتماعی موقعیت اغلب به عنوان درجه نسبی اعضای هر طبقه اجتماعی با توجه به عوامل موقعیت اجتماعی در نظر گرفته می.شود ثروت نسبی میزان داراییهای اقتصادی قدرت درجه ای از انتخاب یا تاثیر بر دیگران و اعتبار درجه ای از تصدیق که توسط دیگران دریافت میشود سه عاملی هستند که در تخمین و ارزیابی طبقه اجتماعی استفاده میشوند. برای دستیابی به موقعیت اجتماعی خود محققان مفهوم نظریه مقایسه اجتماعی را تعریف کرده اند.
بنابر مفهوم اجتماعی - روان شناختی افراد معمولا داراییهای خود را با داشتههای دیگران مقایسه میکنند تا جایگاه نسبی اجتماعی خود را تعیین کنند ساده تر بگوییم افرادی که توانایی خرید بیشتری دارند موقعیت اجتماعی بهتری دارند عامل کلیدی ،موقعیت جایگاه یا وضعیت مصرف کننده در مقایسه با جایگاه مشابه دیگران است ممکن است خودش را با شخصی در وضعیت بدتر مقایسه کند(مقایسه روبه پایین تا عزت نفس خود را حفظ کنند و یا برعکس مقایسه رو به بالا که باعث ایجاد احساس
تحقیر میشود.


معیارهای متفاوت مصرف
1.مصرف مرتبط با موقعیت، 2.مصرف تجملی
.1 مصرف مرتبط با موقعیت اندازه گیری درجه ای که احتمال میرود مصرف کننده بخاطر موقعیت مصرف کند
2 مصرف تجملی اندازه گیری میزانی که مصرف کننده برای جلب توجه مصرف میکنند که تحت تاثیر ارتباطات میان فردی یا دهان به دهان است زنان بیشتر از مردان به مصرف متظاهرانه (تجملی) تمایل دارند در حالی که تنها مصرف مرتبط با موقعیت تحت نظارت برخود(یعنی تمایل مصرف کنندگان به استفاده از محصولات به عنوان تکیه گاه اجتماعی) است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643