پروتکل و پکیج آموزشی مبتنی بر الگوی چندمحوری انتخاب شغل شفيع آبادی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پروتکل و پکیج آموزشی مبتنی بر الگوی چندمحوری انتخاب شغل شفيع آبادی

(0)
(0)

پروتکل روانشناسی

پروتکل و پکیج آموزشی مبتنی بر الگوی چندمحوری انتخاب شغل شفيع آبادی
رنگ و مدل کالا
پروتکل روانشناسی
تعداد
+
_
عدد
19,000 تومان
موجود

توضیحات

پروتکل و پکیج آموزشی مبتنی بر الگوی چندمحوری انتخاب شغل شفيع آبادی

دارای 8 جلسه و با فرمت word و قابل ویرایش در 15 صفحه

 

 

توضیحات تکمیلی::

 

تعریف نظری:
در الگوی چندمحوری شفیع آبادی از مفتهیم بنیادی روان شناسی فردی و علاوه بر آ« از دو نظریه نیازهای آنا رو و تصمیم گیری تیدمن و اوهارا بهره گرفته شده است. پویایی و هدفمندی، خویشتن پنداری، نیازهای و تصمیم گیری را در مسیر رشدی انتخاب شغل چهار محور اصلی می‌داند(شفیع آبادی، 1392)
تعریف عملیاتی

آموزش الگوی چند محوری انتخاب شغل شفيع آبادی: بر اساس بسته آموزشی که بر اساس این الگو تهیه شد، دانش آموزانی که دارای هویت شغلی مغشوش بودند طی هشت جلسه ۹۰ دقیقه ای تحت آموزش قرار گرفتند.


جلسه اول
آشنایی
اهداف: آشنایی با افراد شرکت کننده در گروه، بیان قوانین گروه، بیان اهداف تشکیل گروه، بررسی انتظارات افراد از گروه

روش های هدایت جلسه: پرسش از اعضاء بحث گروهی
زمان بندی: معرفی رهبر گروه (۵ دقیقه)، دعوت از اعضا جهت معرفی خود (۲۰ دقیقه)، بیان قوانین گروه توسط رهبر گروه (۱۵ دقیقه)، بیان اهداف تشکیل گروه (۱۵ دقیقه)، پرسش از اعضا درباره انتظارات از گروه(۱۵ دقیقه)، اختتام جلسه و جمع بندی (۱۰ دقیقه).

 

شرح جلسه اول
١- رهبر گروه تام و رشته تحصیلی خود را گفته و خود را به صورت کامل به اعضا معرفی می‌کند و از اعضا می‌خواهد تا اگر سوالی از او دارند بپرستد.
۲- پس از پایان معرفی رهبر و پاسخ به سوالات مطرح شده اعضا از او، رهبر از اعضا می‌خواهد تا خود را معرفی کنند، نحوه دعوت از اعضا برای معرفی خود بدین گونه است که رهبر از فرد اول می‌خواهد تا نام و رشته تحصیلی خود را معرفی کند، پس از آن به ترتیب به سوالاتی از قبیل علائق شغلی شما چیست؟ هدف شما در زندگی چیست؟ پاسخ دهند. سپس از عضو بعدی خواسته می‌شود تا ابتدا مطالبی را که از معرفی عضو قبل به خاطر دارد بیان کند و سپس خود را به همین ترتیب معرفی کند. اهداف مورد نظر از این نوع معرفی عبارت اند از: دعوت از اعضا به تفکر در باره خود، دعوت از‌ آنها به توجه هر چه بیشتر به صحبت های اعضای دیگر، شناخت هر چه بیشتر اعضا از همدیگر از طریق تکرار معرفی
٣- پس از معرفی تمامی اعضاء رهبر قوانین مهم گروه از قبیل زمان، اصل رازداری، غیبت و غیره را بیان کرده و از اعضا درخواست می‌کند تا در رعایت آن کوشا باشند.
۴- رهبر اهداف موردنظر از تشکیل گروه را عنوان کرده و نقطه ای را که قصد رسیدن به آن دارد را مشخص می‌کند و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ می‌دهد.
۵- رهبر از اعضا می‌خواهد تا با توجه به اهداف تشکیل گروه آنها انتظارات خود را از رهبر و گروه بیان کنند و در این زمینه به صحبت بپردازند.
6- در پایان رهبر گروه مطالب مهم جلسه را خلاصه کرده و به سوالات اعضا پاسخ می‌دهد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643