پاورپوینت فصل دهم 10 (رویکردهای سازنده گرای اجتماعی) کتاب روان شناسی تربیتی (روان شناسی آموزش و یادگیری) دکتر اسماعیل بیابانگرد
در قالب pptx و در 26 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
رویکردهای سازنده گرای اجتماعی برای تدریس
سازنده گرایی اجتماعی در متن سازنده گرای وسیع تر.
شناخت وابسته به موقعیت
معلمان و همسالان به عنوان اعطاء کنندگان مشترک یادگیری به دانش آموزان
سکوسازی
کارآموزی شناختی
آموزش خصوصی یادگیری مشارکتی .
تشکیل گروههای کاری کوچک ترکیب گروه .
مهارتهای تشکیل تیم یا گروه
نظام مند کردن تعامل گروهی
برنامه های سازنده گرای اجتماعی پرورش جامعه یادگیرندگان
مدارس فکر
مدرسه مشارکتی
رویکردهای سازنده گرای اجتماعی برای تدریس:
رویکردهای سازنده گرای اجتماعی شامل نواوری های چندی در یادگیری کلاسی است.
ویژگی های کلاس درس سازنده گرای اجتماعی:
-یک جهت گیری مهم در کلاس درس ساختن معنای جمعی است.
-معلمان از نزدیک بر موضع, اندیشه و احساس دانش اموز نظارت میکنند.
-معلم و دانش اموزان اموزش دهنده و یادگیرنده هستند.
-تعامل اجتماعی در کلاس زیاد میشود
-برنامه ی درسی و شرایط فیزیکی کلاس درس علایق دانش اموزان را منعکس میکند.
شناخت وابسته به موقعیت:
شناخت وابسته به موقعیت یا شناخت موقعیتی یک فرض مهم در رویکردهای سازنده گرای اجتماعی است. شناخت موقعیتی این ایده را بیان میکند که دانش در زمینه ای که در ان به وجود امده بهتر اموخته میشود.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643