پاورپوینت فصل بیستم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ادارۀ کلاس درس آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار نوشته دکتر علی سیف ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل بیستم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ادارۀ کلاس درس آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار نوشته دکتر علی سیف

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل بیستم کتاب روانشناسی پرورشی نوین  مبحث ادارۀ کلاس درس آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار نوشته دکتر علی سیف
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
32,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل بیستم کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ادارۀ کلاس درس آموزش به کمک روشهای تغییر رفتار نوشته دکتر علی سیف

در قالب ppt ودر 60 اسلاید و قابل ویرایش

 


هدفهای یادگیری
تعریف و اهمیت ادارۀ کلاس درس
ادارۀ کلاس درس در آموزش معلم-محور و آموزش یادگیرنده-محور
سبک های مختلف ادارۀ کلاس درس
سبک اقتدارگرایانه
سبک مستبدانه
سبک آزادگذاری
استفاده از روش ها و اصول تغییر رفتار در ادارۀ کلاس درس
تعریف و ویژگیهای تغییر رفتار
برنامۀ تغییر رفتار
روش های افزایش نیرومندی رفتارهای مطلوب موجود
تقویت مثبت
انواع تقویت کننده های مثبت
تقویت منفی
روش های ایجاد رفتار های مطلوب تازه در دانش‌آموزان
زنجیره سازی
زنجیر سازی وارونه
محو کردن محرک
روش های نگهداری رفتار های مطلوب
برنامه های تقویت
تقویت ناپیاپی
برنامه نسبت ثبت
برنامۀ فاصله متغیر
رقیق کردن برنامه تقویتی
روش های کاهش و حذف رفتار های نامطلوب
روش های مثبت کاهش رفتار
تقویت تفکیکی رفتار های دیگر
تقویت تفکیکی رفتار ناهمساز
روش های منفی کاهش رفتار
خاموشی
جبران کردن
تنبیه
مشکلات ناشی از کاربرد تنبیه

 

 

پاورپوینت کامل و جامع کتاب روانشناسی پرورشی نوین مبحث ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوشته دکتر علی سیف

 


هدفهای یادگیری

از شما انتظار می‌رود که پس از مطالعه و یادگیری محتوای این فصل بتوانید:
ادارۀ کلاس درس را تعریف کنید و اهمیت آن را توضیح دهید.
ادارۀ کلاسدرس در آموزش معلم-محور و آموزش یادگیرنده – محور را با هم مقایسه کنید.
سبکهای مختلف ادارۀ کلاس درس را توضیح دهید.
تغییر رفتار را تعریف کنید و ویژگیهای آن را توضیح دهید.
برنامۀ تغییر رفتار را توضیح دهید.
روشهای افزایش نیرومندی رفتارهای مطلوب موجود را توضیح دهید.
تقویت مثبت و تقویت کنندۀ مثبت را تعریف کنید و انواع تقویت کنندهها را توضیح دهید.
تقویت منفی را تعریف کنید.
روشهای ایجاد رفتار مطلوب تازه را توضیح دهید.
روشهای شکل دهی و زنجیره سازی را تعریف و با هم مقایسه کنید.
روشهای نگهداری رفتارهای مطلوب (برنامه های تقویت ) را توضیح دهید.
رقیق کردن برنامۀ تقویتی را توضیح دهید.
روشهای کاهش و حذف رفتارهای نامطلوب ( مثبت و منفی) را توضیح دهید.
مشکلات ناشی از کاربرد تنبیه را توضیح دهید.
موارد استفاده هر یک از روشهای مورد بحث در این فصل را در ارتباط با مشکلات مختلف رفتاری توضیح دهید.
با استفاده از روشهای معرفی شده در این فصل، برای افزایش یک رفتار مطلوب، ایجاد یک رفتار مطلوب، و حذف یک رفتار نامطلوب دانش آموزان برنامه های تغییر رفتار بنویسید و آنها را به اجرا درآورید.

 

 

تصاویر اسلایدها

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643