پاورپوینت فصل دهم 10 (ارتباطات ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد دوم استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و دوم ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل دهم 10 (ارتباطات ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد دوم استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و دوم

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل دهم 10 (ارتباطات   ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد دوم استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و دوم
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل دهم 10 (ارتباطات  ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد دوم استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و دوم

در قالب pptx و در 22 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
ارتباطات در سازمان: مفاهیم، فرآیندها و کاربردها

نقش ارتباطات در سازمان
فرایند ارتباطات
یک الگوی ارتباطی
مبانی ارتباطات
شبکه‌های رسمی و غیر رسمی
ارتباطات غیر گفتاری
از مفاهیم تا کاربرد‌ها: گوش دادن به صورتی موثر
ارتباطات اثر بخش در شرکت‌های پیشرو در مرحله عمل
ارتباطات یک تعهد دو جانبه است
اصول مهم در ارتباطات سازمانی
تاکید بر ارتباطات رو در رو
مشارکت در مسئولیت به هنگام ارتباط
رسانیدن خبر های ناگوار
پیام باید درخور شنونده باشد
ارتباطات یک فرایند دائمی است
مسائل نوین در ارتباطات
موانع ارتباطی بین زن و مرد
مصلحت اندیشی در ارتباطات
فرهنگ های گوناگون و ارتباطات

 

 


ارتباطات، ستون فقرات هر سازمان موفق است. این مفهوم پیچیده و چند بعدی، نقشی حیاتی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی، هماهنگی فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف ایفا می‌کند. در این ارائه، به بررسی جامع ارتباطات سازمانی، از مبانی نظری تا کاربردهای عملی آن خواهیم پرداخت.

ما ابعاد مختلف ارتباطات را کاوش خواهیم کرد، از جمله نقش آن در سازمان، فرآیندهای ارتباطی، الگوهای ارتباطی، شبکه‌های رسمی و غیررسمی، و ارتباطات غیرکلامی. همچنین، به اهمیت گوش دادن مؤثر و نحوه پیاده‌سازی ارتباطات اثربخش در شرکت‌های پیشرو خواهیم پرداخت. در پایان، اهمیت تعهد دوجانبه در ارتباطات را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 


نقش ارتباطات در سازمان
انتقال اطلاعات و دانش
ارتباطات مؤثر، جریان اطلاعات و دانش را در سراسر سازمان تسهیل می‌کند، که برای تصمیم‌گیری آگاهانه و حل مسئله ضروری است.
ایجاد هماهنگی و همکاری
ارتباطات خوب، هماهنگی بین بخش‌های مختلف سازمان را افزایش داده و همکاری تیمی را تقویت می‌کند.
شکل‌دهی فرهنگ سازمانی
ارتباطات نقش کلیدی در شکل‌گیری و حفظ فرهنگ سازمانی دارد، ارزش‌ها و هنجارها را منتقل می‌کند.
مدیریت تغییر و نوآوری
ارتباطات مؤثر برای مدیریت تغییر و ترویج نوآوری در سازمان ضروری است، زیرا درک و پذیرش ایده‌های جدید را تسهیل می‌کند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643