پاورپوینت فصل سوم 3 (برنامه ریزی جامع تولید ) کتاب مدیریت تولید و عملیات در سازمانهای تولیدی و خدماتی مولف سید حسینی و صفاکیش
در قالب ppt و در 13 اسلاید و قابل ویرایش
قسمتی از متن فایل::
پس از انجام برنامه ريزي اساسي و بلندمدت سازمان که «برنامه ريزي استراتژيک» ناميده مي شود، لازم است برنامه ريزي جامع توليد انجام شود. در برنامه ريزي استراتژيک اهداف بلندمدت سازمان تعيين شده و راه هاي رسيدن به آنها تدوين مي شوند. سپس اهداف بلندمدت استراتژيک به اهداف ميان مدت و کوتاه مدت شکسته مي شوند.
در برنامه ريزي جامع توليد، استراتژي هاي مختلف بررسي شده و بهترين استراتژي انتخاب مي شود.
انواع استراتژیهای تولید
استراتژي توليد متغير
استراتژي توليد ثابت
استراتژي توليد ترکيبي
استراتژي توليد با نيروي کار متغير
در اين استراتژي به ميزان تقاضاي هر ماه توليد برنامه ريزي شده و نيروي کار مورد نظر محاسبه مي شود.
در اين استراتژي بايد نيروي کار هر ماه را مطابق ميزان توليد تغيير داد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643