پاورپوینت فصل سوم 3 (مدیریت ریسک بازاریابی و فروش ) کتاب مدیریت ریسک شرکت از تئوری تا عمل استیون براگ، فرزاد حاج عظیمی
در قالب ppt و در 15 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
مقدمه
ریسک حاکمیت بازاریابی
ریسک تغییر نام تجاری
ریسک سخنگویان مشهور
ریسک ادعاهای بازاریابی نادرست
کاهش ریسک تبلیغات
ریسک افزایش هزینه بازاریابی
ریسک تغییر اجتماعی و اقتصادی
ریسک فراخوانی محصول
ریسک پیشبینی ناصحیح
ریسک از دست دادن مشتری
ریسک انقباض اقتصادی
مقدمه
بخش بازاریابی مسئول ساخت تصویر برند در ذهن مشتریان و همچنین تبلیغ محصولات و تنظیم قیمت است. بدین ترتیب یکی از دلایل اصلی صعود یا نزول فروش همین بخش است که معرف ریسک هایی برای سلامت مالی یک کسب و کار است. به طور خاص باید در ساخت تصویر نام تجاری یک کسب و کار و همچنین تأمین مالی آن با مراقبت بسیار زیادی عمل نمود. در بخشهای بعدی طیفی از فعالیتهای کاهنده ریسک مربوط نام تجاری، ریسک سخنگویان مشهور، ادعای بازاریابی نادرست، کاهش بودجه، فراخوانی محصول و مسائل مشابه را بررسی میکنیم..
۱. ریسک حاکمیت بازاریابی
بازاریابی را میتوان به عنوان وجهه عمومی شرکت در نظر گرفت، زیرا پیامهای بازاریابی که مشتریان آنها را تجربه میکنند شکل اولیه شناخت آنها از یک کسب و کار را ایجاد خواهد کرد. بدین ترتیب این امکان وجود دارد که فردی در بخش بازاریابی بتواند از طریق یک کمپین بازاریابی غلط، توهین آمیز یا دور از هدف، مصرف کنندگان را به اشتباه بیندازد و خسارات جدی به شهرت شرکت وارد سازد
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643