پاورپوینت فصل ششم 6 (تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل ششم 6 (تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل ششم 6 (تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل ششم 6 (تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول مولف دکتر محمد نمازی

در قالب ppt و در 34 اسلاید و قابل ویرایش

 



فهرست مطالب
1- مقدمه
۲- مفهوم زنجیره ارزش
بیستمهای سنتی تجزیه و تحلیل هزینه و سیستم جدید تجزیه و تحلیل زنجیره
ارزش
مزایای زنجیره ارزش و ملاحظه های اجرایی آن

واکاوی زنجیره ارزش و مراحل پیاده سازی آن
مطالعه موردی: صنعت کامپیوتر
کاربرد عملی زنجیره ارزش

    تحلیل زنجیره ارزش در شرکت کامپیوتر هوشمند

  مطالعه موردی

در صنعت کامپیوتر (شرکت اینتل جنت)
مطالعه موردی ۳- (صنعت فوتبال)
استفاده از زنجیره ارزش جهت کاهش زمان تولید

تعمیم زنجیره ارزش پورتر به کتابخانه های تخصصی

کاربردهای عملی زنجیره ارزش در ایران
زنجیره ارزش صنعت نفت و گاز
زنجیره ارزش در شرکت ملی نفت ایران
شبیه سازی زنجیره تأمین در شرکت ماشین سازی سپاهان
زنجیره ارزشن در صنعت لاستیک ایران
زنجیره تأمین
مدل سازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو به منظور دست یابی به استراتژی
رهبری هزینه
کاربرد مفهوم زنجیره ارزش در بخش بهداشت و درمان
زنجیره ارزش مراقبت بهداشتی
مدل زنجیره ارزش مراقبت بهداشتی - تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش در عمل

 

 


در محیط تجارت جهانی امروز سازمانها با رقابت گسترده و فشارهای زیادی برای بهبود بهره وری روبرو هستند. جهت روبرو شدن با چنین چالشهایی سازمانها کم کم به سازمانهایی مشتری محور تبدیل شده و تلاش فراوانی را برای. تحویل کالاهایی با کیفیت و با قیمت رقابتی به مشتریان آغاز کردند. در دهه گذشته بسیاری از ابزارهای مدیریتی برای بهبود اثر بخشی عملیات و پیشرفت مزیت های رقابتی سازمان معرفی و بکار برده شده است پورتر (۱۹۸۵، صفحه ۳۳) بیان می‌کند تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش که شامل تجزیه عملیات شرکت به فعالیتهای استراتژیک جهت تشخیص رفتار هزینه و منابع بالقوه تمایزات است
می تواند مؤثرترین ابزار جهت بهینه سازی استفاده از منابع محدود باشد.

تغییرات اخیر در محیط ،تجاری، نقش مدیریت هزینه را دگرگون کرده است. عرضه شیوه های جدید ساخت و فن آوری اطلاعات تأکید بر مشتری، افزایش رشد بازارهای جهانی و سایر تحولات صورت گرفته واحدهای تجاری را ناگزیر از توسعه سیستمهای اطلاعات استراتژیک برای پشتیبانی و حفظ مزیت رقابتی در صنعت نموده است. رخداد این امر به منزله آن است که تحت شرایط نوین مدیریت هزینه باید به تهیه انواع اطلاعات مناسب که تهیه آنها از طریق شیوه های سنتی سیستم های محاسبه قیمت تمام شده امکان پذیر نبوده، اقدام نماید.

در حال حاضر به اطلاعات مربوط به هدفهای استراتژیک واحد تجاری نیاز است. از این رو گزارشاتی که تنها بر جنبه های عملیاتی تأکید دارند، مانند مواردی که در صورتهای مالی به طور خلاصه گزارش میشود، اعتبار خود را از دست داده است استابل و فلد استاد (۱۹۹۸ عوامل موفقیت حساس که واحد تجاری در اجرای آن متعهد است متنوع میباشند بسیاری از این عوامل با جنبه های عملیاتی در بلندمدت از قبیل توسعه محصول جدید ،کیفیت ارتباطات با مشتری و سایر موارد ارتباط دارند. شرط موفقیت واحد تجاری در اجرای استراتژی ها توان آن در حفظ مزیت رقابتی واحد تجاری است در این میان وظیفه مدیریت هزینه عبارت از شناسایی، جمع آوری اندازه گیری و گزارش اطلاعات درباره قابلیت اعتماد عوامل موفقیت و ارزش فعالیتها در موعد زمانی مناسب است استابل و فلد استاد، ۱۹۹۸) بسیاری از این عوامل موفقیت معیارهای ،غیرمالی از قبیل سرعت تحویل چرخه زمانی و رضایت مشتری محسوب میشوند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643