پاورپوینت فصل نهم 9 (هزینه یابی کایزن (KC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلداول مولف دکتر محمد نمازی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل نهم 9 (هزینه یابی کایزن (KC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلداول مولف دکتر محمد نمازی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل نهم 9 (هزینه یابی کایزن (KC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلداول  مولف دکتر محمد نمازی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل نهم 9 (هزینه یابی کایزن (KC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلداول مولف دکتر محمد نمازی

در قالب ppt و در 35 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب::

بخش چهارم فنهای نوین کنترل استراتژیک

فصل9 - هزینه یابی کایزن (KC)
1- مقدمه
۲- تاریخچه کایزن
تعریف هزینه یابی کایزن
۴- مفاهیم هزینه یابی کایزن
۵- بودجه بندی و کایزن
اصول بیست گانه مدیریت کایزن کایزن و کنترل کیفیت جامع (TQM)
کایزن و سیستم پیشنهادها
کایزن در برابر نوآوری
۱۰ گام های عملی پیاده سازی کایزن
مطالعات موردی
مقدمه
بهبود مستمر یا کایزن
بنا نهادن و نظارت بر بهبود مستمر
فرهنگ برای بهبود مستمر

بهبود مستمر در عمل

نتیجه گیری

-   مطالعه موردی

-۲- سیستم تولید ناب شرکت های (SEA)
مدل فرآیند بلوغ (PMO
سطوح فرآیند بلوغ
رهبری و فرهنگ
بهبود نیروی کار
بهبود عملیاتی
کایزن (۱) کانبان
کایزن (۲): فرآیند برنامه ریزی استاندارد

کایزن (۳): استراتژی هزینه موالا

کایزن (۴) کاهش زمان و استانداردسازی طراحی چرخه اصلی

کایزن (۵) بهبود و حفظ عناصر اصلی
کایزن (۶) دریافت از طریق بسته بندی (کینینگ)

مطالعه موردی - کاهش زمان انتظار تلفنی مشتری

مطالعه موردی - توسعه محصول از طریق بهبود مستمر
بهبود مستمر
بهبود محصول
مطالعه موردی ۵ رویدادهای کایزنه
موقعیت
راه حل
مطالعات موردی ایران
مطالعه موردی - مدیریت بهره وری با کایزن عملیاتی
شناسایی مرداهای موجود در فرآیندها
روش شش مرحله ای حل مسأله
مطالعه موردی ۲
یافته ها

  نتیجه گیری

مطالعه موردی سوم
کایزن و بهبود عملکرد کارکنان

مراحل اجرا:
کاربرد هزینه یابی کایزن در جمل

خلاصه و نتیجه گیری .
پرسش ها
مسائل
مطالعات موردی
منابع

 


مقدمه

هزینه یابی کایزن (KC) بر اساس تحقیق برلینز و همکاران (۱۹۸۸) هزینه یابی استاندارد و حتی سیستمهای مدیریت هزینه سنتی از معیارهای عملکردی استفاده مي کنند که اغلب با اهداف استراتژیک تولیدی در تضاد بوده و همچنین به اندازه کافی در خصوص معیارهای غیر مالی مانند کیفیت و انعطاف پذیری نمیتوانند اطلاعاتی را ارائه دهند. به همین دلیل است که مدیران در حال حاضر مردد هستند که میلیونها دلار را صرف ایجاد چنین سیستمهای اطلاعاتی کنند اما امروزه برخی از شرکتها دریافته اند که سیستمهایی همچون سیستم هزینه یابی استاندارد کفایت لازم برای همراهی با اهداف و فرایندهای مدرن تولیدی را ندارد و به جای آن به دنبال پذیرش هزینه یابی کایزن هستند که به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک در حال گسترش است (الرام ۲۰۰۰ (۴۰) در هزینه یابی استاندارد هدف آن است که تا حد امکان هزینه ها مطابق استاندارد بوده و از انحرافهای نامساعد جلوگیری شود. در صورتی که هزینه یابی کایزن هدفش کاهش مستمر هزیندها بوده و در این راه از تجزیه و تحلیل ارزش استفاده میشود.

۲- تاریخچه کایزن جنگ جهانی دوم ژاپن به طور کامل تخریب شد. در آن زمان آنها هیچ گونه منابع و کارخانه ای نداشتند، اما مهمترین سرمایه، یعنی مردم (نیروی انسانی) هنوز در اختیار کشور بود. به این ترتیب یک نهضت ملی در ژاپن شکل گرفت که همان جنبش آبرو بخشیدن به ژاپن بود همه ژاپنی ها قبول کردند
تعریف هزینه یابی کایزن در لغت نامه سرمایه گذاری واژه کایزن به معنای فلسفه ای است که به صورت فرآیندی تدریجی و نظام مند در جستجوی بهبود کارایی است. این کلمه در مفاهیم ژاپنی به تغییر برای بهتر شدن تعبیر تعبیر شده و از دو کلمه "کای" به معنی "تغيير با عمل تصحيح" و "زن" به معنی "خوب" تشکیل شده است (دیکشنری فریدل). بنابراین ترکیب این دو کلمه به معنای تغییر در راستای حالت خوب و یا بهبود مستمر با مشارکت گروهی خواهد بود. همچنین واژه "کایزن" در برگیرنده ایده های زیادی است کاراتر و مؤثرتر کردن محیط کار از طریق ایجاد تیم های کاری بهبود هر روزه فرآیندها کاملتر و امن تر کردن کارها و اطمینان از خشنودی کارکنان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643