پاورپوینت فصل اول کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل اول کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل اول کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
18,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل اول کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک

در قالب ppt و در 35 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

رفتار مصرف کننده خواستگاه و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک
بسط مفهوم بازاریابی
مفهوم بازاریابی
تقسیم بازار هدف گیری و موضع یابی
آمیخته بازاریابی
ایجاد ارزش جلب رضایت و حفظ مشتری
فراهم آورن ارزش برای مشتری
رضایت مشتری
حفظ مشتری
تأثیر تکنولوژی‌‌‌‌های دیجیتالی بر استراتژی‌‌‌‌های بازاریابی
مدل ساده تصمیم گیری مصرف کننده

 

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید

 

 

فصل 1: رفتار مصرف کننده خواستگاه و کاربرد‌‌‌‌های استراتژیک
رفتار مصرف کننده بطور چشمگیری در دهه گذشته تغییر یافته است ،امروزه، مصرف کنندگان می‌توانند انواع محصولات سفارشی از کفش‌‌‌‌های ورزشی گرفته تا کامپیوترها را به صورت آن لاین سفارش دهند. بسیاری از آنها به جای خرید روزنامه ها به وب سایت‌‌‌‌های آنها مراجعه کرده و اطلاعات کافی را از منابع مختلف دریافت مینمایند.
ببینندگان تلویزیون نیز میتوانند با استفاده از ویدئو‌‌‌‌های دیجیتالی ،آگهی‌‌‌‌های تبلیغاتی موردنظر خود را ضبط کرده و به هنگام نیاز محصولات مورد تبلیغ را سفارش دهند راه‌‌‌‌های فوق الذکر برای فروش کالاها و خدمات در پانزده سال اخیر و در نتیجه پیشرفت تکنولوژی دیجیتالی، امکان پذیر شده اند. روش‌‌‌‌های جدید فروش در یک چیز مشترک هستند و آن اینکه وجود آنها بازتابی از درک نیازها و رفتار‌‌‌‌های مصرف کنندگان است.

واژه رفتار مصرف کننده برای اشاره به رفتار‌‌‌‌های مصرف کنندگان در راستای جستجو، خرید، مصرف، ارزیابی و دور ریختن کالا و خدمات مورد نیاز به کار میرود. رفتار مصرف کننده به مطالعه چگونگی تصمیم گیری افراد برای صرف منابع موجود خود ،زمان ،پول تلاش در اقلام مرتبط با مصرف می‌پردازد.
اگرچه، هر فردی خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد اما آنچه در میان همه ما مشترک است و فراتر از همه این تفاوتها قرار دارد این است که همه ما مصرف کننده هستیم.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643