پاورپوینت فصل نهم 9 ( اجرای استراتژی ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل نهم 9 ( اجرای استراتژی ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل نهم 9 ( اجرای استراتژی ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
34,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل نهم 9 ( اجرای استراتژی ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

در قالب ppt و در 39 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

توضیحات داخل متن::

 

اجرای استراتژی بر کل سازمان از بالا تا پایین اثر خواهد گذاشت. به عبارت دیگر اجرای استراتژی بر همه سطوح بخشی ای اثرات شدید میگذارد.
اجرای استراتژی مستلزم چنین عملیاتی است. تغییر دادن حوزه فروش، اضافه کردن واحدهای جدید بستن برخی از واحدها. استخدام کارکنان جدید تغییر دادن استراتژی سازمان از نظر قیمت گذاری تهیه بودجه مالی، در نظر گرفتن مزایای جدید برای کارکنان، اقداماتی در راه کنترل هزینه ها تغییر دادن استراتژیهای تبلیغاتی ساختن واحدها و تشکیلات جدید. آموزش دادن کارکنان تازه استخدام منتقل نمودن مدیران به واحدهای دیگر و سرانجام ایجاد یک سیستم اطلاعات بهتر رایانه ای

عوامل استراتژیک متداول عبارتند از:
1-1- بازاریابی یکی از کار ویژه های اصلی در بسیار از سازمان ها بازاریابی است. مدیر بازاریابی، حلقه اصلی ارتباط بین شرکت مشتری و همچنین رقابت است:
شرکت با انجام تحقیقات بازاریابی میتواند بازار را بخش بندی کند. آمیخته بازاریابی عبارت است از ترکیب خاص متغیرهای کلیدی تحت کنترل شرکت متغیرهای کلیدی در بازاریابی عبارتند از محصول، مکان، ترفیع و قیمت گذاری.
یکی از مفیدترین مفاهیم در بازاریابی برای یک مدیر استراتژیک، مفهوم چرخه حیات محصول است. این چرخه نموداری است که رابطه بین زمان و فروش پولی یک محصول را طی مراحل معرفی رشد و بلوغ و کاهش فروش) محصول، نمایش می‌دهد

 

ماهیت اجرای استراتژی
اجرای استراتژی عبارت است از مجموع فعالیتها و انتخابهایی که برای اجرای یک طرح استراتژیک لازم و ضروری است. مرحله اجرای استراتژی بخشی کلیدی از فرایند مدیریت استراتژیک به شمار می‌روند.
تفاوتهای تدوین استراتژی و اجرای استراتژی
-تدوین استراتژی بر «اثر بخشی» تأکید دارد. در حالی که اجرای استراتژی بر «کارایی» تأکید دارد.
-تدوین استراتژی یک فرایند «ذهنی» است. در حالی که اجرای استراتژی یک فرایند «عملیاتی » است.
- تدوین استراتژی مستلزم داشتن «قدرت قضاوت شهودی خوب و مهارتهای تحلیلی» است، اما اجرای استراتژی مستلزم داشتن «انگیزه ویژه و مهارت های رهبری» است.
-تدوین استراتژی مستلزم ایجاد هماهنگی بین «تعداد کمی از کارکنان و مدیران» است، ولی اجرای استراتژی مستلزم هماهنگی بین «تعداد زیادی از افراد» است.
-اصول تدوین استراتژی در سازمان های مختلف تقریباً یکسان است، اما اصول اجرای استراتژی براساس نوع و اندازه سازمان متفاوت است

 

 

در صورتی که تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک بفرمایید

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643