پاورپوینت فصل هشتم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث شکل گیری و تغییر نگرش مصرف کننده ,

menuordersearch
academixfile.ir

توضیحات

پاورپوینت فصل هشتم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث شکل گیری و تغییر نگرش مصرف کننده

در قالب ppt و در 53 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

نگرش چیست؟
«موضوع» نگرش
نگرش به عنوان تمایل آموخته شده
سازگاری نگرش
نگرشها در موقعیت ها شکل میگیرند
مدل‌‌‌‌های ساختاری نگرش
مدل سه جزئی نگرش
مولفه شناختی
مولفه عاطفی
مولفه کنشی
مدل‌‌‌‌های چند خصیصه ای نگرش
مدل نگرش نسبت به یک شیء
مدل نگرش نسبت به رفتار
مدل نظریه اقدام معقول
مدل نظریه تلاش برای مصرف
مدل‌‌‌‌های نگرش نسبت به آگهی تبلیغاتی
شکل گیری نگرش
نگرشها چگونه آموخته میشوند
عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری نگرش
عوامل شخصیتی
استراتژی‌‌‌‌های تغییر نگرش
تغییر کارکرد‌‌‌‌های اصلی انگیزش
کارکرد سودگرایانه
کارکرد دفاع از خود
کارکرد ارزش مدارانه
کارکرد دانشی
ترکیب چند کارکرد
پیوند محصول با گروه رویداد یا آرمان خاص
برطرف کردن تعارض بین نگرش ها
تغییر مولفه‌‌‌‌های مدل چند خصیصه ای
تغییر ارزیابی نسبی خصیصه ها
تغییر باورها نسبت به نام و نشان تجاری
افزودن یک خصیصه
تغییر رتبه کلی نام و نشان
تغییر باورها نسبت به نام‌‌‌‌های تجاری رقیب
مدل احتمال دقت
رفتار ممکن است قبل یا بعد از شکل گیری نگرش باشد
نظریه ناسازگاری شناختی
نظریه اسناد
نظریه ادراک از خود
تکنیک قدم نخست
اسناد به دیگران
اسناد به اشیاء
روش ارزیابی اسناد

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید

 

 

نگرش چیست؟
محققان رفتار مصرف کننده با پرسیدن برخی از سوالات یا استنباط از رفتارها به ارزیابی نگرش‌‌‌‌های افراد می‌پردازند نگرشها را نمیتوان مستقیما مورد مشاهده قرار داد بلکه آنها را میتوان بر اساس گفتار و رفتار ،افراد شناسایی نمود.
در حوزه رفتار مصرف کننده نگرش یک تمایل آموخته شده به رفتار با ثبات مطلوب یا نامطلوب در ارتباط یک موضوع خاص است.

سازگاری نگرش
ویژگی دیگر نگرشها سازگاری نسبی آنها با رفتار است البته علی رغم این سازگاری، نگرشها لزوما دائمی نبوده و تغییر میکنند تبیین منظور ما از سازگاری لازم است در حالت عادی، ما انتظار داریم که رفتار مصرف کنندگان با نگرش‌‌‌‌های آنها مرتبط باشند. برای مثال، اگر یک مصرف کننده کانادایی در صحبت‌‌‌‌های ،خود اعلام نماید که خودرو‌‌‌‌های آلمانی را به خودرو‌‌‌‌های ژاپنی ترجیح میدهد، ما انتظار داریم که این فرد احتمالا به هنگام تعویض خودروی خود، خودروی آلمانی خریداری کند در مورد مصرف کننده کانادایی موضوع قدرت خرید ممکن است تداخل نماید، و او به این نتیجه برسد که یک ماشین ژاپنی از لحاظ هزینه به صرفه تر از ماشین آلمانی است. بنابراین، ما باید عوامل موقعیتی محتمل را در نگرشها و رفتار مصرف کننده، لحاظ کنیم.

مدل سه جزئی نگرش
بر اساس مدل سه جزئی نگرش، نگرشها از سه مولفه اصلی تشکیل میشوند:
مولفه شناختی،
مولفه عاطفی،
و مولفه کنشی

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643