پاورپوینت فصل هشتم 8 ( استراتژی وظیفه ای ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هشتم 8 ( استراتژی وظیفه ای ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هشتم 8 ( استراتژی وظیفه ای ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هشتم 8 ( استراتژی وظیفه ای ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

در قالب ppt و در 31 اسلاید و قابل ویرایش

 

توضیحات داخل متن::

 

وجوه تمایز استراتژی وظیفه ای
استراتژی های وظیفه ای سه تفاوت عمده با استراتژی های سازمان دارند:
1. افق زمانی
استراتژیهای وظیفه ای معمولاً فعالیتهای کوتاه مدت را که طی یک سال یا کمتر انجام می‌شوند. تعیین و هماهنگ کند. این افق زمانی کوتاه تر برای اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای وظیفه ای به دو دلیل حائز اهمیت است: نخست اینکه توجه مدیران عملیاتی سازمان را به آنچه که باید اکنون برای اجرای استراتژیهای کلان و سازمانی انجام شود، متمرکز می‌کند. دوم آن که افق زمانی کوتاه مدیران عملیاتی سازمان را با وضعیت جاری آشنا میسازد و امکان میدهد تا در تدوین استراتژیهای وظیفه ای، خود را با وضعیت در حال تغییر سازگار نماید.


2. مشخص بودن
استراتژیهای وظیفه ای نسبت به استراتژیهای سازمانی شفافیت و دقت بیشتری دارند. این نوع از استراتژی ها راهنمای اقدامات عملیاتی لازم در واحدهای وظیفهای کلیدی برای اجرای استراتژیهای وظیفه ای چگونگی نیل به هدف های سالیانه و همچنین چگونگی اجرای استراتژیهای سازمانی را برای مدیران عملیاتی روشن می‌کنند.
3.مشارکت و توسعه
یکی از ویژگیهای استراتژیهای وظیفه ای این است که کارکنان سطوح پایین تر سازمان در تدوین آنها مشارکت فعال دارند این استراتژی به توسعه و تقویت یک شایستگی بارز میپردازد تا بدین وسیله شرکت بتواند به مزیت رقابتی دست یابد.

شایستگی های محوری
شایستگی محوری آن چیزی است که شرکت میتواند بسیار خوب انجام بدهد. در واقع یک قدرت و امتیاز کلیدی است. شایستگی محوری را میتوان یک قابلیت محوری نیز نامید. حال اگر شایستگیها با قابلیتها برتر از شایستگیها با قابلیت های رقیب باشند. آنها را شایستگیهای متمایز مینامند. برای این که شرکت تشخیص دهد که شایستگی محوری اش، شایستگی متمایز است یا نه. باید سه آزمایش را انجام بدهد:
1.آزمون ارزش مشتری
2.آزمون رقیب بی نظیر
3.آزمون قابلیت گسترش

 

 

 

در صورتی که تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک بفرمایید

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643