پاورپوینت فصل هفتم 7 ( استراتژی سطح کسب کار ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هفتم 7 ( استراتژی سطح کسب کار ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هفتم 7 (  استراتژی سطح کسب کار   ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هفتم 7 ( استراتژی سطح کسب کار  ) کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته مولف رضا رسولی و علی صالحی

در قالب ppt و در 27 اسلاید و قابل ویرایش

 

توضیحات داخل متن::

 

سازمان های بزرگ که دارای واحدهای مستقلی هستند. در راستای اهداف و استراتژیهای سطح کل سازمان. برای هر کدام از کسب و کارها با واحدهای کسب و کار استراتژیک سازمان نیز اهداف و استراتژیهایی تعیین میشود. به استراتژیهای این سطح. استراتژی کسب و کار گفته میشود. در این سطح از استراتژیها، سازمان سعی میکند به این سوال پاسخ دهد که ما در صنعتی که فعالیت می‌کنیم چگونه باید با رقبا، رقابت کنیم؟ و استراتژیهایی که سازمان میتواند برای حداکثر کردن مزیت رقابتی و سود آوردن خود به کار گیرد. چه خواهند بود ؟
استراتژی های سطح کسب و کار
استراتژی کسب و کار بر بهبود موقعیت رقابتی محصولات یک شرکت یا یک واحد تجاری کالا) یا (خدمات) در یک صنعت یا یک بخش بازار خاص تأکید میکند استراتژی کسب و کار میتواند رقابتی با مشارکتی یا به هر دو شکل باشد. این استراتژی نشان می‌دهد که یک شرکت چطور باید در یک صنعت خاص رقابت با همکاری کند. مایلز و استو این دو محقق چهار نوع استراتژی را مطرح کرده اند:

1.تدافعی
بر تولید محدود متمرکز است و به دنبال ثبات و کارایی است. در این نوع استراتژی کنترل به صورت متمرکز است
2. آینده نگر
نقطه ای مخالف استراتژی تدافعی است و به دنبال فرصتها و تولیدات جدید هستند. از ریسک بالا، انعطاف پذیری بالا و نوآوری سالا برخوردار است.
3.تحلیل گر
حالت بینابین تدافعی و آینده نگر است و به طور همزمان بر انعطاف پذیری و ثبات تأکید دارد.
4.انفعالی
محدود و جزئی و بدترین نوع استراتژی است. این استراتژی در پاسخ به محیط بسیار ضعیف است.


استراتژی های رقابتی پورتر
استراتژی کسب و کار میتواند رقابتی باشد و نشان دهد که یک شرکت چه طور باید در یک صنعت خاص رقابت کند این استراتژی. موقعیتی قابل دفاع در یک صنعت ایجاد میکند به نحوی که شرکت میتواند به رقبای خود غلبه کند.
مایکل پورتر برای غلبه بر دیگر شرکتهای رقیب موجود در یک صنعت، سه استراتژی رقابتی عمومی را پیشنهاد می‌کند: « رهبری هزینه کمتر تمایز محصول» و «تمرکز» از این جهت این استراتژیها را عمومی میگویند که هر شرکت تجاری، از هر نوع و اندازه ای که باشد حتی سازمان های غیر انتفاعی ممکن است از آنها استفاده کند.

 

 

در صورتی که تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک بفرمایید

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643