پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تاثیرمصرف کننده و اشاعه نوآوری ها ,

menuordersearch
academixfile.ir

توضیحات

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث تاثیرمصرف کننده و اشاعه نوآوری ها

در قالب ppt و در 60 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
فصل پانزدهم تأثیر مصرف کننده و اشاعه نوآوریها
رهبری عقیده چیست؟
ارتباطات دهان به دهان در دنیای همیشه در ارتباط امروزی
اهمیت ارتباطات دهان به دهان چقدر است؟
پویایی‌‌‌‌های فرایند رهبری عقیده
اعتبار اطلاعات مثبت و منفی در مودر محصول
اطلاعات و توصیه
رهبری عقیده مختص طبقه محصول است
رهبری عقیده یک خیابان دو طرفه است
نیاز‌‌‌‌های رهبران عقیده
نیاز‌‌‌‌های دریافت کنندگان عقیده
پای خرید
مشاوران خرید در برابر رهبران عقیده
سنجش رهبری عقیده
پروفایل یک رهبر عقیده
تعدد و تداخل رهبری عقیده
شیفتگان بازار
شرایط موقعیتی رهبری عقیده
مقایسه مصرف کنندگان نوجو و شیفتگان بازار
جریان میان فردی ارتباطات
جریان چند مرحله ای نظریه ارتباطات
تبلیغات طراحی شده جهت تحریک / شبیه سازی از تبلیغات دهان به دهان
تبلیغات دهان به دهان میتواند غیر قابل کنترل باشد
بازاریابان به دنبال کنترل فرایند رهبری عقیده هستند
خلق محصولات با همهمه بالقوه موجود در آنها
استراتژی طراحی شده برای برانگیختن همهمه
بازاریابی ویروسی
استفاده از وب لاگها برای تبلیغ دهان به دهان
اشاعه نوآوری ها
فرایند اشاعه نوآوری
نوآوری
تعاریف شرکت گرا
تعاریف محصول گرا
تعاریف بازارگرا
تعاریف مصرف کننده گرا
تأثیر ویژگی‌‌‌‌های محصول بر اشاعه آن
(1) مزیت نسبی
(2) تطبیق پذیری
(3) پیچیدگی
(4) قابلیت مصرف آزمایش
(5) قابلیت مشاهده
مقاومت در برابر نوآوری
کانال‌‌‌‌های ارتباطی
سیستم اجتماعی
ویژگی‌‌‌‌های سیستم اجتماعی مدرن
زمان میزان پذیرش
فرایند پذیرش
مراحل فرایند پذیرش
فرایند پذیرش و منابع اطلاعات
تعریف مصرف کننده نوجو
ویژگی‌‌‌‌های مصرف کنندگان نوجو
علاقه به طبقه محصول :
مصرف کننده نوجو به عنوان رهبر عقیده :
ویژگی‌‌‌‌های شخصیتی مصرف کنندگان نوجو
ویژگی‌‌‌‌های مصرف کنندگان تنوع طلب
ریسک ادراکی و ریسک پذیری
ویژگی‌‌‌‌های خرید و مصرف مصرف کنندگان نوجو
عادات رسانه ای مصرف کنندگان نوجو
ویژگی‌‌‌‌های اجتماعی مصرف کنندگان نوجو
ویژگی‌‌‌‌های جمعیت شناختی مصرف کنندگان نوجو
مقایسه ویژگی‌‌‌‌های مصرف کنندگان نوجو با کسانی که محصول را نمی‌پذیرند یا دیرمی پزیرندتکنولوژی و نوجویان
مشتاقان تکنولوژی چه کسانی هستند و چه ویژگیهایی دارند؟
عشاق تکنولوژی چه کسانی هستند و چه ویژگیهایی دارند؟

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید


زمان
زمان استخوان بندی فرایند پخش است. زمان از سه طریق به مطالعات مربوط به پخش راه یافته است: (1) میزان زمان خرید (2) شناسایی گرو‌‌‌‌های پذیرندگان (3) نرخ پذیرش
1) زمان خرید به مدت زمان بین آگاهی اولیه مصرف کننده از محصول یا خدمت خرید و لحظه ای که خرید و یا امتناع از آن صورت میگیرد اشاره دارد زمان خرید مفهوم با اهمیتی است. وقتی زمان خرید فرد کوتاه است در واقع برای بازاریاب میزان پخش سریع تر از زمان خرید فرد طولانی تر است.
(2) گرو‌‌‌‌های پذیرندگان این مفهوم شامل طرح طبقه بندی است و نشان می‌دهد که مصرف کننده در رابطه با سایر مصرف کنندگان از نظر زمان در کجا قرار دارد یا) چه زمانی یک محصول جدید را می‌پذیرد). پنج گروه پذیرنده در نوشته‌‌‌‌های مرتبط با پخش ذکر شدهاند مصرف کنندگان نوجو- پذیرندگان اولیه اکثریت اولیه اکثریت بعدی و متأخرین
غیر پذیرندگان در موافقت با واقعیت بازار است که تمامی مصرف کنندگان بالقوه نوآوری در یک محصول یا خدمات خاص را نمی‌پذیرند مثال 28 درصد بزرگسالان آمریکایی تلفن همراه ندارند.

کانال‌‌‌‌های ارتباطی
سرعت انتشار و گسترش یک نوآوری در بازار به چه چیزی بستگی دارد؟ تا حد زیادی به روابط بین بازاریاب ها و مصرف کنندگان و نیز میان مصرف کنندگان ارتباطات دهان به دهان) بستگی دارد.
در طول دهه گذشته شاهد اینترنت به عنوان منبع اصلی اطلاعات مرتبط با مصرف کننده بوده ایم که از یک طرف میتوان آن را به عنوان منبع میان فردی اطلاعات در نظر گرفت مثل سایت‌‌‌‌های تجاری الکترونیک که با تبلیغات خود مانند بسته‌‌‌‌های پست مستقیم عمل میکنند از طرف دیگر اینترنت را می‌توان همزمان به عنوان منبع اطلاعاتی بسیار شخصی و میان فردی در نظر گرفت. از دیگر کانال‌‌‌‌های ارتباطی رشد پیام‌‌‌‌های بازاریابی دو طرفه است در حال حاضر جدیدترین رسانه در حال رشد برای ارتباطات دهان به دهان پادکست است که برخی مصرف کنندگان به دنبال جایگزین کردن آن برای تلویزیون، رادیو و چاپگر هستند.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643