پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار بین فرهنگی مصرف کننده: دیدگاه بین المللی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار بین فرهنگی مصرف کننده: دیدگاه بین المللی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار بین فرهنگی مصرف کننده: دیدگاه بین المللی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
18,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار بین فرهنگی مصرف کننده: دیدگاه بین المللی

در قالب ppt و در 25 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب::

الزام بین المللی شدن
قرار گرفتن در معرض سایر فرهنگها
تأثیرات کشور مبدأ
منظور از هویت ملی چیست؟
هویت ملی متشکل از چهار بعد است:
تجزیه و تحلیل مصرف رف کننده بین فرهنگی
شباهتها و تفاوت‌‌‌‌های بین مردم
طبقه متوسط در حال رشد جهانی
بازار جهانی نوجوان
ضرورت فرهنگ پذیری برای بازاریابان
ویژگی‌‌‌‌های تجزیه و تحلیل فرا فرهنگی
استفاده از تکنیک‌‌‌‌های تحقیق
مطلوبیت نام تجاری جهانی
آیا نام‌‌‌‌های تجاری جهانی متفاوت هستند؟
واکنش‌‌‌‌های چند ملیتی به توسعه نام تجاری
بازاریابی جهانی
ترکیب استراتژی‌‌‌‌های بازاریابی جهانی و محلی
چارچوبی برای ارزیابی استراتژی‌‌‌‌های چند میلتی

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید


در بررسی عوامل روانشناختی اجتماعی و فرهنگی اشاره کردیم که بخش‌‌‌‌های مختلف جمعیت مصرف کنندگان با همدیگر تفاوت دارند با مشاهده چنین تفاوتهایی در میان مصرف کنندگان یک کشور، به راحتی میتوان متوجه تفاوت‌‌‌‌های آشکار میان مصرف کنندگان جوامع مختلف - تفاوت‌‌‌‌های فرهنگی - آگاه باشند تا بتوانند استراتژی‌‌‌‌های بازاریابی اثر بخش برای هر بازار تدوین نمایند. دیدگاه ما این است که بازاریان باید هم به شباهتها و هم تفاوت‌‌‌‌های بین فرهنگی که فرصتهایی برای افزایش فروش و سودآوری به وجود می‌آورند توجه و حساسیت نشان دهند.

قرار گرفتن در معرض سایر فرهنگها
مصرف کنندگان با تماس با کالاها و سبک‌‌‌‌های زندگی مردم سایر بخش‌‌‌‌های دنیا فرصتی برای پذیرش محصولات و رفتار‌‌‌‌های جدید بدست می‌آورند. نحوه برخورد مصرف کنندگان با محصولات سایر کشورها بخش مهمی از رفتار مصرف کننده است بخشی از رویارویی مصرف کنندگان با فرهنگ‌‌‌‌های مختلف با اعمال خود آنها مانند مسافرت کار و زندگی در سایر کشورها یا حتی مهاجرت به کشور‌‌‌‌های دیگر مرتبط است.

شباهتها و تفاوت‌‌‌‌های بین مردم
هدف اصلی تحلیل بین فرهنگی مصرف کننده نشان دادن تفاوت و شباهت‌‌‌‌های مصرف کنندگان دو یا چند جامعه است. هر چه شباهت بین ملتها بیشتر باشد امکان استفاده از استراتژی‌‌‌‌های بازاریابی مشابه در دو کشور افزایش مییابد. از سوی دیگر در صورتی که بین ،باورها، ارزشها و آیین‌‌‌‌های کشور‌‌‌‌های مورد نظر تفاوت گستردهی مشاهده شود از استراتژی‌‌‌‌های جداگانه بازاریابی برای هر کشور
استفاده میشود.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
تلفن: 08736337275
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643