پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث انگیزش مصرف کننده ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث انگیزش مصرف کننده

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث انگیزش مصرف کننده
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
28,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار مصرف‌کننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث انگیزش مصرف کننده

در قالب ppt و در 48 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
فصل چهارم انگیزش مصرف کننده
انگیزش به عنوان یک نیروی روان شناختی
نیازها
اهداف
گزینش اهداف
وابستگی متقابل نیازها و اهداف
انگیزش مثبت و منفی
انگیزه های منطقی در برابر عاطفی
پویایی های انگیزش
نیازها هرگز به طور کامل برآورده نمی‌شوند
با برآورده شدن نیازهای قبلی نیازهای جدید پدیدار می‌شوند
موفقیت و شکست بر اهداف تاثیر می‌گذارند
اهداف جایگزین
ناکامی
ساز و کار دفاعی
چندگانگی نیازها و تنوع اهداف
برانگیختن انگیزه ها
تحریک فیزولوژیک
تحریک عاطفی
تحریک موقعیتی یا وضعیتی)
سلسله مراتب نیازها
نیازهای فیزیولوژیک
نیازهای ایمنی
نیازهای اجتماعی
نیاز خودشکوفایی
ارزیابی سلسله مراتب نیازها و کاربردهای بازاریابی آن
کاربردهای نظریه در تقسیم بازار و ترفیع
قدرت
تعلق موفقیت
اندازه گیری انگیزه ها
تحقیق درباره انگیزه ها
تکنیک های تحقیق کیفی مورد استفاده در تحقیق انگیزشی
تحلیل استعاره
داستان گویی
تداعی واژها و تکمیل جمله
اخلاقیات و انگیزش مصرف کننده

 

در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را می‌خواهید کلیک فرمایید


فصل چهارم انگیزش مصرف کننده
مبنای بازاریابی ،مدرن نیازهای انسانی - نیازهای مصرف کننده است نیازها اساس و جوهره مفهوم بازاریابی را تشکیل میدهند رمز بقاء سودآوری و رشد شرکت در بازار شدیداً رقابتی امروزی، توانایی آن در شناسایی نیازهای ارضاء نشده مصرف کننده به گونه ای بهتر و سریع تر از رقباست. بازاریابان نیازی خلق نمی.کنند اما گاهی اوقات ممکن است مصرف کنندگان را نسبت به نیازهایی که دارند آگاه و حساس نمایند بازاریابان ،موفق بازارهای خود را برحسب نیازهایی که قادر به ارضای آنها هستند و نه براساس محصولات تعریف می.کنند و این همان رویکرد تولید است. رویکرد بازاریابی برنیازهای خریدار تمرکز دارد در حالی که تولیدگرایی بیشتر معطوف به نیازهای فروشنده است. مفهوم بازاریابی دلالت بر این دارد که تولید کننده صرفاً آن چیزی را که مردم خواهان خرید آن هستند تولید میکند اما در تولیدگرایی تولید کننده به دنبال فروش چیزهایی است که تولید می‌کند


شرکتهای هوشمند ماموریت خود را براساس نیازهای مصرف کنندگان تعریف می‌کنند و نه براساس محصولات تولیدی خود به دلیل اینکه نیازهای اساسی مصرف کنندگان تغییر نمی‌کند، اما محصولاتی که برای آنها شکل میگیرند مدام در حال تغییراند شرکتی که به توسعه محصولاتی برای پاسخ به مصرف کنندگان می‌پردازد خود را همواره در جبهه جستجوی راه حلهای اثربخش برای پاسخ به نیازهای مشتریان میبیند این شرکتها از این طریق امکان بقا و رشد خود را علی رغم رقابت شدید یا شرایط سخت ،اقتصادی افزایش میدهند از سوی دیگر شرکتهایی که خود را براساس محصولاتشان تعریف میکنند همواره در معرض این خطر هستند که محصولات جدید و جایگزینی که رقبا ارائه میدهند و تطبیق بیشتری با نیازهای مصرف کنندگان دارند آنها را از عرصه بیرون برانند.
 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643