پروتکل بازی‌درمانی مبتنی بر کارکرد اجرایی (اصغری نکاح و عابدی،1393) ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پروتکل بازی‌درمانی مبتنی بر کارکرد اجرایی (اصغری نکاح و عابدی،1393)

(0)
(0)

پروتکل روانشناسی

پروتکل بازی‌درمانی مبتنی بر کارکرد اجرایی (اصغری نکاح و عابدی،1393)
رنگ و مدل کالا
پروتکل روانشناسی
تعداد
+
_
عدد
25,000 تومان
موجود

توضیحات

پروتکل بازی‌درمانی مبتنی بر کارکرد اجرایی (اصغری نکاح و عابدی،1393)

در قالب word و در 3 صفحه و قابل ویرایش و شامل 12 جلسه است

 

 

 

روش اجرا
      پس از طی کردن مراحل اداری و دریافت مجوز، اخذ رضایت مشارکت‌کنندگان و پس از تعیین جامعه آماری و تهیه‌ی آزمون‌های رایانه‌ای، پیش‌آزمون‌های توجه و حافظه کاری بر روی همه اعضا (گروه کنترل و آزمایش) اجرا شد. سپس اعضای گروه آزمایش، تحت 12 جلسه بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (هر هفته 2 جلسه) قرار گرفتند درحالی‌که گروه گواه هیچ‌گونه مداخلاتی دریافت نکرد. در این پژوهش از مداخله‌ی بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی استفاده شد. برنامه مداخله بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر اساس کاربردهای آموزشی و ترمیمی بازی‌های بومی (اصغری نکاح، 1389) و فعالیت‌های مرتبط با زندگی روزمره کودکان در خانه و مدرسه تدوین گردیده که خلاصه جلسات در جدول شماره 2 ارائه‌شده است.
      پس از اتمام مداخله، پس‌آزمون بر روی هر دو گروه آزمایش و گروه کنترل اجرا شد و پس از 3 ماه، پیگیری انجام شد. ضمناً جهت رعایت اصول اخلاقی پژوهش پس از پایان کار به گروه گواه پیشنهاد گردید تا در صورت تمایل تحت آموزش بازی‌درمانی قرار بگیرند. به‌علاوه در مورد هدف و فواید این جلسات، عدم دریافت هزینه در قبال جلسات، رازداری و محرمانه ماندن موارد مطرح‌شده در جلسات، توضیحات مفصلی ارائه شد؛ لازم به ذکر است ابتدا رضایت والدین برای جلسات بازی‌درمانی جلب شد.

 

 

جلسه اول 

 

این جلسه به تشکیل گروه، معارفه، بیان قوانین گروه و برقراري ارتباط مناسب میان درمانگر و کودکان اختصاص یافت. براي انسجام گروه برخی از فعالیت‌های پیشنهادي از طرف دانش آموزان مانند ترسیم نقاشی و گفتن طنز و معما توسط اعضا در گروه انجام شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643