پاورپوینت خلاصه کتاب الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس تألیف بروس جویس، امیلی کالهون و دیوید هاپ، ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت خلاصه کتاب الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس تألیف بروس جویس، امیلی کالهون و دیوید هاپ،

(0)
(0)

پاورپوینت

 پاورپوینت خلاصه کتاب الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس تألیف بروس جویس، امیلی کالهون و دیوید هاپ،
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
19,000 تومان
موجود

توضیحات

 پاورپوینت خلاصه کتاب الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس تألیف بروس جویس، امیلی کالهون و دیوید هاپ،
در قالب ppt و در 194 اسلاید، قابل ویرایش،

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار مترجمان
سناریوها (موقعیت های عملی)
سناریوی 1: کودکان کارکرد زبان خویش را بررسی می‌کنند
سناریوی 2: آزمایشگاه صدا
سناریوی 3: پژوهش اولیه در زبان مکتوب
سناریوی 4: پژوهشی در شعر

فصل اول: پژوهشی در زمینه یاددهی/یادگیری
سناریوی 1: سال اول
سناریوی 2: سال اول
سناریوی 3: پایه دهم
سناریوی 4: سال نهم
موقعیتهای یادگیری: مدارس، کلاسها، گروهها و افراد
مدرسه همپشیل هال
مدرسه سوان ویک هال
خلاصه

فصل دوم: خانواده های الگوهای تدریس
خانواده الگوهای پردازش اطلاعات
خانواده الگوهای اجتماعی: تدارک اجتماع یادگیری
خانواده الگوهای شخصی (فردی)
خانواده الگوهای نظامهای رفتاری
دستیابی به اندوخته وسیعی از الگوهای تدریس

فصل سوم: یادگیری تفکر استقرایی
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
سناریوی 4
سناریوی 5
سناریوی 6
تفکر استقرایی یک الگوی تدریس و یادگیری
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل چهارم: یادگیری کاوش مفاهیم
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
فراگیری مفهوم به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل پنجم: یادگیری تفکر استعارهای (بدیع نگاری)
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
بدیع نگاری یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
استفاده از الگوی بدی عنگاری در برنامه درسی
طرح درس معلم
پژوهش
تأملات

فصل ششم: یادگیری از طریق یادیارها
سناریوی 1
سناریوی 2
استفاده از یادیارها به عنوان الگویی برای یاددهی و یادگیری
یک الگوی یادیار: روش اتصال کلمه
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل هفتم: یادگیری از طریق پژوهش سازمان یافته مبتنی بر همیاری
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
فعالیت منظم مبتنی بر همیاری به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
افزایش کارامدی اعضای گروه: آموزش برای همیاری
تقسیم کار: تخصص
اهداف مبتنی بر همیاری یا رقابت
پژوهش گروهی: بنای تعلیم و تربیت از طریق فرایند مرد م سالار
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل هشتم: یادگیری مطالعه درباره ارزش ها [ایفای نقش]
سناریوی 1
ایفای نقش به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مفهوم نقش
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل نهم: یادگیری از طریق مشاوره (غیر دستوری)
سناریوی 1
سناریوی 2
الگوی غیر دستوری یادگیری / یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
تأملات

فصل دهم: یادگیری از طریق شبیه سازی
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
سناریوی 4
سناریوی 5
سناریوی 6
سناریوی 7
شبیه سازی به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
کلام آخر: توصیه هایی برای معلمان از دیدگاه رفتاری
تأملات

فصل یازدهم: یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی استقرایی تصویر واژه
سناریوی 1
منطق
ساختار
سناریوی 2
خلاصه: یاددهی و یادگیری
تأملات
مراحل الگوی استقرایی تصویر واژه برای خواندن و نوشتن آغازین
پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم

فصل دوازدهم: شرایط یادگیری: ادغام الگوهای یادگیری و یاددهی
انواع عملکرد
تسهیل یادگیریهای ششگانه
تکالیف معلم
برنامه ریزی برای تدریس
یک برنامه سوادآموزی چندبعدی برای خوانندگان مبتدی در سنین بالا: ...
چشم انداز
« فرصت دوم » برنامه درسی
سبک کاوش/ منابع داده ها
در منطقه نورثرن لایتس 286 « فرصت دوم » مطالعه مستمر درباره برنامه
یافته ها/شواهد
اهمیت تربیتی
فصل سیزدهم: یاددهی و یادگیری توأمان
به تنهایی کارکردن
فعالیت کل کارکنان مدرسه
نکاتی برای یک مرکز ضمن خدمت معلمان، مؤسسه حمایت کننده در ...
تدریس به کل افراد کلاس
تأملات
سخن آخر: سیاست آموزشی و مطالعه تدریس
مدرسه کهنه و جامعه پس از جنگ جهانی دوم
چند ابتکار اولیه و اشتباهات
تلاشهای اخیر دولتها
سرمایه گذاری بر انسانها و ایجاد شرایط بهبود [تعلیم و تربیت]
ضمیمه 1: راهنماهای مربیگری همکارانه
منابع
واژه نامه مختصر تخصصی
نمایه اشخاص

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643