پاورپوینت فصل اول کتاب رفتار مصرفکننده (لئون شیفمن و لزلی کانوک)بحث رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربردهای استراتژیک
در قالب ppt و در 35 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
رفتار مصرف کننده خواستگاه و کاربردهای استراتژیک
بسط مفهوم بازاریابی
مفهوم بازاریابی
تقسیم بازار هدف گیری و موضع یابی
آمیخته بازاریابی
ایجاد ارزش جلب رضایت و حفظ مشتری
فراهم آورن ارزش برای مشتری
رضایت مشتری
حفظ مشتری
تأثیر تکنولوژیهای دیجیتالی بر استراتژی های بازاریابی
مدل ساده تصمیم گیری مصرف کننده
در صورتی که پاوپوینت تمام فصول کتاب را میخواهید کلیک فرمایید
فصل 1: رفتار مصرف کننده خواستگاه و کاربردهای استراتژیک
رفتار مصرف کننده بطور چشمگیری در دهه گذشته تغییر یافته است ،امروزه، مصرف کنندگان میتوانند انواع محصولات سفارشی از کفشهای ورزشی گرفته تا کامپیوترها را به صورت آن لاین سفارش دهند. بسیاری از آنها به جای خرید روزنامه ها به وب سایتهای آنها مراجعه کرده و اطلاعات کافی را از منابع مختلف دریافت مینمایند.
ببینندگان تلویزیون نیز میتوانند با استفاده از ویدئوهای دیجیتالی ،آگهی های تبلیغاتی موردنظر خود را ضبط کرده و به هنگام نیاز محصولات مورد تبلیغ را سفارش دهند راههای فوق الذکر برای فروش کالاها و خدمات در پانزده سال اخیر و در نتیجه پیشرفت تکنولوژی دیجیتالی، امکان پذیر شده اند. روشهای جدید فروش در یک چیز مشترک هستند و آن اینکه وجود آنها بازتابی از درک نیازها و رفتارهای مصرف کنندگان است.
واژه رفتار مصرف کننده برای اشاره به رفتارهای مصرف کنندگان در راستای جستجو، خرید، مصرف، ارزیابی و دور ریختن کالا و خدمات مورد نیاز به کار میرود. رفتار مصرف کننده به مطالعه چگونگی تصمیم گیری افراد برای صرف منابع موجود خود ،زمان ،پول تلاش در اقلام مرتبط با مصرف میپردازد.
اگرچه، هر فردی خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد اما آنچه در میان همه ما مشترک است و فراتر از همه این تفاوتها قرار دارد این است که همه ما مصرف کننده هستیم.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643