پاورپوینت فصل دوازدهم 12(برنامه ریزی اموزش و فناوری) کتاب روان شناسی تربیتی (روان شناسی آموزش و یادگیری) دکتر اسماعیل بیابانگرد
در قالب pptx , و در 43 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب:
برنامه ریزی
برنامه ریزی آموزشی
چارچوب زمانی و برنامه ریزی
برنامه ریزی درسی و آموزش معلم محور
برنامه ریزی درسی معلم محور
طراحی جداول آموزشی
حیطه شناختی
حيطة عاطفي.
حیطه روانی - حرکتی
آموزش مستقیم
راهبردهای آموزش معلم محور
یادگیری در حد تسلط
ارزشیابی آموزش معلم محور
برنامه ریزی درسی و آموزش یادگیرنده محور
اصول دانش آموز محوری یادگیرنده محور
عوامل شناختی و فراشناختی
عوامل انگیزشی و هیجانی
عوامل رشدی - اجتماعی
تفاوتهای فردی
برخی از راهبردهای آموزشی یادگیرنده محور
ارزشیای اموزش یادگیرنده محور
فناوری و تعلیم و تربیت آموزش و پرورش
انقلاب فناوری
اینترنت
استانداردهایی برای دانش آموزان دارای سواد فناوری
آینده استفاده فراگیر از رایانه
خودسنجی ۱-۱۲ ارزشیابی نگرشها و مهارتهای فناوری
تأثیر رسانه ها و فناوری بر آموزش
تعریف
اهمیت رسانه ها و فناوری در مدارس
رسانه ها و فناوری به مثابه برنامه آموزشی
یادگیری از تلویزیون
نتایج پژوهشها
نیازهای آینده
یادگیری از رایانه پایههای رفتاری و شناختی
رسانهها و فناوری به مثابه ابزارهای شناختی
نظریه یادگیری سازنده گرا
محیط های یادگیری سازنده گرا
آینده رسانهها و فناوری در مدارس
اهمیت طراحی و استفاده از رسانهها و فناوری در آموزش
برنامه ریزی :
گفته میشود زمانی که افراد در برنامه ریزی شکست میخورند برنامه ریزی برای شکست میکنند. بسیاری از افراد موفق دستاوردهای خود را به برنامه ریزی موثر خود نسبت میدهند.
برنامه ریزی اموزشی:
برنامه ریزی اموزشی شامل تدوین راهبردهای منظم و سازمان دهی شده برای برنامه ریزی دروس است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643