پاورپوینت فصل شانزدهم (درمان) کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم باچر ویراست شانزدهم 2014 بر اساس DSM 5 نوشته جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی
در قالب pptx و در 34 اسلاید و قابل ویرایش
اهداف یادگیری
-چه کسی جویه درمان است و هدفهای درمان چیستند؟
-موفقیت روان درمانی چگونه اندازی گیری میشود؟
-برای تأمین درمان مطلوب چه اوامل باید در نظر گرفته شود؟
-برای درمان رفتار نابهنجار از چه روی کردهای روانشناختی استفاده میشود؟
-ارزش های اجتماعی و فرهنگی چه نقش در روان درمانی دارند؟
-چه روشه زیستی برای درمان رفتار نابهنجار وجود دارد؟
-اکثر افراد در یک زمان یا موقعیتی احساس کردن که در میان گذاشتن مسائل با یک خیشاون یا دوست کمک زیادی با آنها میکنند؟
اغلب درمانگران مانند همه شنوندگان خوب بر پذیرهش، سمیمیت و همدلی اتقا میکنند و روی کردی غیرقضابتی به مشکلاتی که درمانجویان آنها مطرح میسازن اختیار مینمایند. اما درمان چیزی بیشتر از فقط فرصت دادن به کسی برای صحبت کردن است. درمانگران مداخلهای روانشناختی رو نیز بارده رابطه میکنند.
که برای کمک به شناختن بیشتر درمانجو ترراحی شدن. این واقعیت که این مداخله ها به طور سنجیده برنامه ریزی شده و به طور منظم توسط پیشپنداشت های نظری خاص هدایت شدن همون چیزیست که درمان حرفی رو از روابط یاری رسان غیررسمی متمایز میکند.
مروری کلی بر درمان موسیقی اونه توجه خرار گیرند. چون تغییر میتواند دوشوار باشد گاهی افراد احساس میکنند که تعمل کردند.
مشکلات و موجود آنها از به چالش تلبیدن خودشان برای روند زندگی ما تفاوت راحت تر است.
درمان وقتگیر نیست هست. حتی یک درمانگر بسیار ماهر و با تجربه نمیتواند کل سابقه گذشته فرد را بی اثر کند و او را برای مقابل کردن و مناسب با موقعیت های دوشوار زندگی در کتا مدت آماده سازد درمان هیچ دیگر گونی سهرامیز را نوید نمیدهد.
کردستان سقز استان : کردستان - شهرستان : سقز - بخش : مرکزی - شهر : سقز - محله : حاجی آباد - خیابان پردیس - کوچه پرتو3 - پلاک : 6.0 - طبقه : 1
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com