پاورپوینت فصل ششم 6 (مفاهیم اصلی انگیزش ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد اول استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و سوم ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل ششم 6 (مفاهیم اصلی انگیزش ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد اول استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و سوم

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل ششم 6 (مفاهیم اصلی انگیزش  ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد اول استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و سوم
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل ششم 6 (مفاهیم اصلی انگیزش ) کتاب رفتار سازمانی مفاهیم نظریه ها کاربرد ها جلد اول استیفن پی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی چاپ بیست و سوم

در قالب pptx و در 21 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
مفاهیم اصلی انگیزش
انگیزش چیست؟
نظریه‌های انگیزش در رفتار سازمانی
نخستین نظریه‌های انگیزش
نظریه‌ی سلسله مراتب نیازها
نظریه‌ی X و نظریه‌ی Y
نظریه‌ی بهداشت-انگیزش
نظریه‌های کنونی درباره‌ی انگیزش
نظریه‌ی ERG (ای-آر-جی)
نظریه‌ی نیازهای سه‌گانه مک‌کللند
نظریه‌ی ارزشیابی شناخت
نظریه‌ی تعیین هدف
نظریه‌ی تقویت رفتار
نظریه‌ی برابری
نظریه‌ی انتظار
اهمیت توانایی و فرصت در انگیزش
ترکیب نظریه‌های نوین انگیزش
تئوری انگیزش و فرهنگ ملی
واکنش در برابر کمبود نیروی کار

 

 


انگیزش یکی از مهم‌ترین مفاهیم در حوزه مدیریت و روانشناسی سازمانی است. این مفهوم به نیروهایی اشاره دارد که افراد را به سمت اهداف خاص هدایت می‌کنند و رفتارهای بخشندآن‌ها را شکل می‌دهند. درک صحیح انگیزش می‌تواند به مدیران کمک کند تا عملکرد کارکنان را بهبود و بهره‌وری سازمانی را افزایش دهند.

در این ارائه، ما به بررسی مفاهیم اصلی انگیزش، نظریه‌های کلاسیک و معاصر، و کاربردهای عملی آن‌ها در محیط کار خواهیم پرداخت. هدف ما ارائه یک دید جامع و کاربردی از انگیزش است که می‌تواند برای دانشجویان و متخصصان مدیریت و سازمان مفید باشد.


انگیزش چیست؟
تعریف انگیزش
انگیزش فرآیندی است که شدت، جهت و پایداری تلاش فرد برای رسیدن به یک هدف را تعیین می‌کند. این نیروی درونی، افراد را به سمت اقدام و حرکت سوق می‌دهد. انگیزش چیست؟
اهمیت انگیزش در سازمان
انگیزش نقش حیاتی در عملکرد سازمانی دارد. کارکنان با انگیزه بالا، بهره‌وری بیشتری دارند، خلاق‌تر هستند و تعهد بیشتری به سازمان نشان می‌دهند.
عوامل مؤثر بر انگیزش
عوامل متعددی بر انگیزش تأثیر می‌گذارند، از جمله نیازهای فردی، اهداف شخصی، محیط کاری، سیستم‌های پاداش و فرهنگ سازمانی.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643