پاورپوینت فصل هشتم ( رفتار مخرب در مدارس ) کتاب روانشناسی تربیتی نوشته سوزان بنتهام با ترجمه اسماعیل بیابانگرد، علی نعمتی
در قالب pptx و در 21 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
ارزیابی و مداخله در گروههای تربیتی: رویکردی جامع
رفتار مخرب در مدارس: چالش ها، علل و مداخلات
مقدمه
تعاریف و انواع رفتار مخرب
اثرات
معلمان رفتار مخرب را چگونه تعریف میکنند؟
چه کسی دارای مشکلات رفتاری عاطفی است ؟
تشخیص مشکلات رفتاری عاطفی
تبیین ها، علل، مداخله ها
علل مفروض : روان پویایی
علل مفروض: زیستی-روانی-اجتماعی
مداخلههای زیستی-روانی-اجتماعی
ارزیابی تاثیر ریتالین
علل مفروض: علل رفتاری
مداخلههای رفتاری و ارزیابی آنها
رویکردهای اکوسیستمی
رفتار مخرب: شیوههای اصلاح
رفتاری عاطفی در مدارس عادی
مداخله های روان پویشی: گروه های تربیتی
در این ارائه، به بررسی جامع روشهای ارزیابی و مداخله در گروههای تربیتی میپردازیم. ما علل مختلف رفتارهای چالشبرانگیز را بررسی کرده و استراتژیهای موثر برای مدیریت آنها را مورد بحث قرار میدهیم. از رویکردهای زیستی-روانی-اجتماعی گرفته تا مداخلات رفتاری و اکوسیستمی، این ارائه دیدگاهی جامع برای معلمان و دانشجویان فراهم میکند.
ما با تمرکز بر چارچوب روان پویشی، معلمان و والدین را در شناسایی و مدیریت بهتر این رفتارها راهنمایی خواهیم کرد.
رفتار مخرب در مدارس یک چالش پیچیده است که میتواند به طور منفی بر یادگیری، انضباط و سلامت روانی دانش آموزان تاثیر بگذارد. شناخت علل و شناسایی انواع این رفتارها گام اول در مسیر مقابله با این مشکل است.
این ارائه به بررسی انواع رفتار مخرب، اثرات آن بر دانش آموزان و معلمان، و روش های مختلف تشخیص و مداخله میپردازد.
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643