پاورپوینت فصل هفتم 7 (انگیزه مشوق) کتاب انگیزیش و هیجان دکتر زهره مجد آبادی فراهانی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل هفتم 7 (انگیزه مشوق) کتاب انگیزیش و هیجان دکتر زهره مجد آبادی فراهانی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل هفتم 7 (انگیزه مشوق) کتاب انگیزیش و هیجان دکتر زهره مجد آبادی فراهانی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
19,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل هفتم 7 (انگیزه مشوق) کتاب انگیزیش و هیجان دکتر زهره مجد آبادی فراهانی

در قالب ppt و در 10 اسلاید و قابل ویرایش

 

قسمتی از متن فایل::

 


مقدمه در ابتدا اشاره به این نکته بسیار قابل اهمیت است که اصطلاح مشوق معمولا شی هدفی را توصیف می‌کند که مارا می‌انگیزد. بدین ترتیب، مشوق ها به طور معمول برای ما مهم اند، زیرا برای اینکه به هدفی برسیم یا از آن اجتناب کنیم به این مورد نیاز است.مشوق ها از نظر ارزشی که برای ما دارند، از زمانی به زمان دیگر متفاوت هستند.


1. مشوق ها، اشیای بیرونی (هدف ها) هستند که رفتار را می‌انگیزانند. مشوق ها از نظر ارزشی که برای ما دارند، از زمانی به زمان دیگر متفاوت اند. 2.مشوق ها اکتسابی هستند؛ به عبارت دیگر، آموخته شده اند. 3. بر اساس آزمایشی کرسپی وقتی مشوق ها تغییر یابند، رفتار به شدت و به سرعت تغییر می‌کند، بنابراین، مشوق های متفاوت بر انگیزش ارگانیزم و نه بر یادگیری آن، تاثیر می‌گذارند.


نظریه تولمن تولمن بر خلاف نظریه پردازانی که بر تبیین هایی مکانیکی از تاثیرات مشوق بر رفتار تاکید می‌کردند. انتظارات را در تبیین انگیزش مشوق مطرح ساخت. تولمن رفتار را هدفمند می‌دانست و معتقد بود که هدف های متفاوت ارزش هایی متفاوتی برای ارگانیزم دارند. به دنبال تحقیقات اولیه بلاجت، تولمن و دانشجویانش تحقیقات در مورد مفهومی به نام یادگیری نهفته را ادامه دادند. در این مطالعات تلاش بر این بود که نشان داده شود تقئیت برای وقوع یادگیری ضروری نیست. افزون بر این، انها اهمیت مشوق های مناسب را برای عملکرد یادگیری نشان دادند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643