پاورپوینت فصل چهارم( ارزیابی و تشخیص بالینی) کتاب آسیب شناسی روانی جلد اول باچر ویراست شانزدهم 2014 بر اساس DSM 5 نوشته جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل چهارم( ارزیابی و تشخیص بالینی) کتاب آسیب شناسی روانی جلد اول باچر ویراست شانزدهم 2014 بر اساس DSM 5 نوشته جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل چهارم( ارزیابی و تشخیص بالینی) کتاب آسیب شناسی روانی جلد اول باچر ویراست شانزدهم 2014 بر اساس DSM 5 نوشته جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
39,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل چهارم( ارزیابی و تشخیص بالینی) کتاب آسیب شناسی روانی جلد اول باچر ویراست شانزدهم 2014 بر اساس DSM 5 نوشته جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی

در قالب pptx و در 49 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

عناصر اصلی در ارزیابی
رابطه بین ارزیابی و تشخیص
به‌دست آوردن سابقه اجتماعی یا رفتاری
عوامل شخصیت
موقعیت اجتماعی
تاثیر گرایش حرفه‌ای
پایایی، اعتبار و استاندارد کردن
استاندارد کردن
اعتماد و تفاهم بین متخصص بالینی و درمانجو
ارزیابی ارگانیزم جسمانی
معاینه جسمانی عمومی
معاینه عصب‌شناختی
تصویربرداری طنین‌مغناطیسی MIR
معاینه نوروپسی‌کولوژی
ارزیابی روانی اجتماعی
آزمون‌های هوش
آزمون‌های شخصیت فرافکن
تحولات در کاربست خودکار کردن کاربست در استفاده از کامپیوتر در روان درمانی
ادغام داده‌های ارزیابی
⦁  سوء‌گیری فرهنگی بالقوه ابزار یا متخصص بالینی:
گرایش نظری متخصص بالینی:
⦁  تاکید کم بر موقعیت بیرونی
اعتباریابی ناکافی
داده‌های نادرست یا ارزیابی عجولانه

 

 


مصاحبه ارزیابی: اغلب موتور اصلی فرآیند ارزیابی قرار داده می‌شود معمولا تعامل روبرو رل دربر دارد و متخصص بالینی اطلاعاتی را دربارهوجنبه‌های مختلف موقعیت، رفتار، شخصیت بیمار بوست می‌آورد.
مصاحبه‌های ساختار و بی‌ساختار: گرچه خیلی از متخصصان بالینی ترجیح می‌دهند آزادانه پاسخ‌هایی را بررسی کنند که سزاوار و درخور هستند اما داده‌های پژوهشی نشان می‌دهند که مصاحبه‌های ارزیابی ساختار و کنترل‌شده نتایج بسیار مطمئن‌تری از مصاحبه‌های انعطاف پذیر و بی‌ساخت به‌بار می‌آورند بنظر میرسد متخصصان بالینی در مورد دقت روش‌ها و قضاوت‌های خود بیش از حد اطمینان دارند.۰۷:۰۲ بعدازظهر

مصاحبه‌های ساختار از یک رشته سوال از پیش تعیین شده در سرتاسر مصاحبه پیروی می‌کنند. آیا تابحال دوره‌هایی داشته‌ای که نتوانسته باشی تا دیروقت بخوابی؟

 

⦁  آزمون مقوله‌ای هالستید: توانایی آزمودنی در یادگیری و یادآوری مواد ارزیابی می‌کند و می‌تواند سرنخ‌هایی را به قضاوت و تکانش تعمین کند.
⦁  آزمون عملکرد لامسه‌ای: سرعت حرکتی در پاسخ به چیزی ناآشنا و توانایی یادگیری و استفاده از نشانه‌های لامسه‌ای و جنبشی می‌تواند آزمودنی را ارزیابی کند. سطح این آزمون صفحه‌ای است که برای ده بلور با شکل‌های مختلف وجود دارد آزمودنی چشم‌بند دارد. و از او خواسته میشود بلوک‌ههرا در فضای درست صفحه بگذارد بعدا از او خواسته میشود بر اساس حافظه حسی خود این بلوک‌ها و صفحه را ترسیم کند.
⦁  آزمون ریتم: توجه و حفظ کردن تمرکز از طریق ادراک شنیداری را ارزیابی می‌کند این آزمون ۳۰جفت ضرب موزون را شامل می‌شود که از طریق ضبط صوت ارائه می‌شوند. از آزمودنی درخواست میشود بگوید آیا این جفت‌های همانند هم هستند یا متفاوت.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643