پرسشنامه راهبردهاییادگیریخودتنظیمی
در قالب word, و در 7صفحه و قابل ویرایش
پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی توسط پینتریچ و در گروت ساخته شده است. این پرسشنامه با 47 عبارت در دو بخش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ( راهبردهای شناختی و فراشناختی )تنظیم شده است. خرده مقیاس راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شامل 22 عبارت بوده و سه وجه از خودتنظیمی تحصیلی یعنی راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و مدیریت منابع را میسنجد. راهبردهای شناختی 13 عبارت را به خود اختصاص داده است.
روایی و پایایی پرسشنامه
پینتریج و در گروت(1990) در بررسی روایی این پرسشنامه بااستفاده از روش تحلیل برای مقیاس باورهای انگیزشی سه عامل خودکارآمدی،ارزشگذاری درونی و اضطراب امتحان و برای مقیاس راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دو عامل استفاده از راهبردهای شناختی و استفاده از راهبردهای فراشناختی و مدیریت منابع را به دست آوردند.موسوی نژاد(1376) برای بررسی روایی این پرسشنامه از روش روایی محتوایی و تحلیل عاملی استفاده کرد. برای تعیین پایایی راهبردهای شناختی سطح پایین، سطح بالا و خودنظم دهی فراشناختی ضرایب آلفای 98%و 79% و 84% را استخراج کرد.
پایایی و روایی: دارد
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
مقاله بیس:دارد(فارسی و انگلیسی)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: 7
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643