پروتکل جلسات آموزشی هوش موفق (بابایی،1395) ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پروتکل جلسات آموزشی هوش موفق (بابایی،1395)

(0)
(0)

پروتکل

پروتکل جلسات آموزشی هوش موفق (بابایی،1395)
رنگ و مدل کالا
پروتکل
تعداد
+
_
عدد
35,000 تومان
موجود

توضیحات

پروتکل جلسات آموزشی هوش موفق (بابایی،1395)

در قالب word و در 11 صفحه و قابل ویرایش

 

شرح جلسات


جلسه اول 

معارفه، اهداف دوره، ساختار دوره و ایجاد انگیـزه در دانش‌آموزان، شناسایی نقاط قوت و ضعف فرد، تعهد به انجام روزمره ورزش و انجام بازی فکری ازجمله سودوکو یا پازل و حل جدول
جلسه دوم   

آموزش در زمینه مهارت حل مسئله، تشخیص مسائل و مشکلات محیط زندگی، شناخت منابع مرتبط با مسئله و تخصیص منطقی منابع.
طرح آزمایش را نقد کنید که نشان می‌دهد گیاهان خاصی در نور کم بهتر از نور شدید خورشید رشد می‌کنند
جلسه سوم   

ایجاد مهارت اندیشیدن به روش‌های نو و جایگزین کردن به جای روش‌های قدیمی با بررسی دقیق و منطقی مسئله، آموزش فن بارش مغزی، آموزش در زمینه ترک عادت‌ها
راهبردهای به‌کاررفته در دو تیم فوتبال را مقایسه کنید و دلایل پیروزی یک تیم و شکست تیم دیگر را مطرح کنید.
جلسه چهارم 

آموزش در زمینه توجه به جزئیات، آموزش در زمینه توجه به ارتباطات محیط اطراف، تقویت مشاهده دقیق و تقویت مهارت سؤال پرسیدن
یک طرح ساختمانی برای زیباسازی مدرسه ارائه دهید.
جلسه پنجم  

بیان یک ایده و بررسی آن از ابعاد مختلف، مقایسه ایده‌ها با یکدیگر، آموزش مهارت ارزیابی ایده‌ها از طریق شناسایی معایب و مزایای هر ایده، انطباق هر ایده با نقاط قوت و ضعف، انطباق هر ایده با منابع موجود و محدودیت‌های پیش رو.
ایفای نقش: آدرس دادن یک مرد ایرانی به یک مرد فرانسوی
جلسه ششم  

ایجاد مهارت برنامه‌ریزی و بهبود مهارت برقراری ارتباط
یک شخصیت را در داستان مطرح کنید و ویژگی‌های آن را نقد کنید (برای مثال مأمور پلیس در کتاب بینوایان)
جلسه هفتم  

آموزش قالب‌بندی مجدد فکر، ایجاد مهارت در بازنگری و بررسی کردن یک مسئله از زوایای مختلف، دیدن یک مسئله از نقطه‌نظر دیگران و تلاش برای درک نقطه‌نظر دیگران.
بیان نظرات دانش آموزان در مورد تصور کنید که دولت چین در طول 20 سال آینده به همان شکلی که در حال تکامل بوده است به تکامل خود ادامه دهد. به نظر شما دولت چین در 20 سال آینده چگونه خواهد بود؟
جلسه هشتم 

یادگیری از تجربیات: بررسی تجربیات به عنوان فرصت یادگیری و استخراج آنچه می‌توان از یک تجربه (موفقیت‌آمیز یا شکست خورده) آموخت؛ شناسایی روش‌های جایگزین برای مدیریت تجربه گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف این روش جدید. تهیه دفتر خاطرات با هدف فکر کردن در مورد روزی که گذشت، تجزیه و تحلیل اعمال و بیان نکاتی که فرد از هر تجربه کسب کرده است.
بیان نظرات در مورد فرض کنید که قرار بود یک ساز دیگر را برای نواختن در یک ارکستر سمفونیک برای ساخته‌های بعدی طراحی کنید. ممکن است آن ساز چگونه باشد و چرا؟
جلسه نهم 

ایجاد مهارت در کنترل اندیشه‌های تکانشی و جایگزینی آن با تأمل بیشتر، پی بردن به این نکته که چه وقت باید استقامت کرد و چه زمانی باید دست از تلاش برداشت، آموزش حل مسئله هیجان‌مدار و مساله‌مدار.
بیان نظرات در مورد تغییراتی که در واژگان گویش لری درنتیجه ارتباط گسترده‌تر با زبان فارسی طی 20 سال آینده اتفاق می‌افتد.
جلسه دهم   

تدوین هدف، ایجاد مهارت در برانگیخته نگاه‌داشتن خود، انطباق فعالیت‌ها و اهداف با توانایی‌های فرد.
جلسه یازدهم

   ترسیم نقشه ذهنی، تقویت رؤیاپردازی.تغییر پایان یک داستان
جلسه دوازدهم  

ایجاد فهم بر عهده گرفتن مسئولیت کارهای خود و عدم استفاده از دلسوزی برای خود جمع‌بندی مطالب ارائه شده در طول دوره آموزشی

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643