پی دی اف pdf جزوه اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی
ویژه استخدامی در 27 صفحه است
فهرست مطالب::
فصل اول:
تعاریف و اصطلاحات
فصل دوم
مقیاس هاي اندازه گیري
فصل سوم
انواع آزمون هاي مورد استفاده در آموزش و پرورش
مقدمه :
هدف از ارزیابی پیشرفت تحصیلی چیست؟
۱ ارزیابی از روش تدریس معلم و موفقیت آموزشی وی
۲ ارزیابی محتوای آموزشی کتب و منابع آموزشی
3 بررسی سطح یادگیری و میزان موفقیت دانش آموزان در کسب مهارتهای تحصیلی
***
فصل اول: تعاریف و اصطلاحات
تعریف اندازه گیری
انداه گیری عبارت است از فرایندی که تعیین می
کند یک شخص یا یک شی تا چه میزان از
.
یک ویژگی برخوردار است .»
(گی ۱۹۹۱)
اندازه گیری از کاربست ابزارهای پیشرفته و پیچیده الکترونیکی تا امتحانات مداد کاغذی
کتبی مقیاسهای درجه بندی و فهرستهای وارسی را شامل میشود». پین ۲۰۰۳ »
اندازه گیری از کاربست ابزارهای پیشرفته و پیچیده الکترونیکی تا امتحانات مداد کاغذی
کتبی مقیاسهای درجه بندی و فهرستهای وارسی را شامل میشود». « پین ۲۰۰۳ »
شیوه نسبت دادن یک عدد ) که معمولا به آن نمره گفته میشود ) به یک صفت یا ویژگی معین یک شخص به گونه ای که آن عدد درجه ای از آن صفت یا ویژگی را که آن شخص از آن برخوردار است را نشان دهد». « نیکتو ۲۰۰۱
تعریف آزمون
مقدمه
اندازه گیری یک فرایند است این فرایند نیاز به یک وسیله دارد که به آن آزمون میگویند.
آزمون وسیله ای است برای اندازه گیری صفات فیزیکی (جسمی و روانی، چون متخصصین اندازه گیری به ویژگیهای روانی مورد نظر برای اندازه گیری دسترسی ندارند ناچار به اندازه گیری رفتارهایی که معرف ویژگی روانی است میپردازند
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643